ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2074.

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹ ب.ظ

همکلاسی ای داشتم

که خواستگار دوستم بود!

در حقیقت عاشق شده بود..

و ما دوست داشتیم ازدواج سر بگیره

و اون آقا رو صاحب شخصیتی خیلی موجه می دیدیم

که در جهت نورانیت و معنویت گام بر میداره!

به دلایلی، ازدواجی صورت نگرفت.

و دوست منم که ازدواج کرد و رفت سر زندگیش.

از صدقه سر همین فیس. بوک خانمِ آقای همکلاسی رو دیدم.

ینی بگم یه سر سوزن وجه اجتماعیش به دوست من شباهت داشته باشه!

نداره والا!

چرا؟؟!



+گاهی به سرم میزنه این خبر رو به دوستم بدم و بگم که دلت محکم باشه که خیلی خوب شد نشد با فلانی ازدواج کنی!

اما خب! تصمیم گرفتم غیبت نکنم! هههه هه!

در نتیجه گفتم بیام به شما بگم! چرا اینطوریه؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۴ مامان محمدمهدی
عه خب شاید دوستا ازدواج میکرد با اون آقا یجور دیگه میشو همه چی:|
الان من از مجلس مولودی مادر شوی دارم واست پیام میزارم
خواهر شوی هم داره نگاه عاقل اند سفیه بهم میکنه ازونور:دی
ببین خاطرت چقدر عزیزه
یعنی خاطر وبلاگت:))))
پاسخ:
آره دیگه! نشد که بشه.
به به! کاش زودتر میومدم میگفتم سلام برسونی :دی
قربونت دوست مهربان :*

ادما عوض میشن.. افکارشون با روزگار!

و تقدیرشون!

پاسخ:
چرا واقعا؟؟
به نظرم ناشی از افکارِ بدون روحه!