ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3010.

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

در سه هزار و دهمین پست

تصمیم گرفتم مدتی درِ اینجا رو قفل کنم.

این مدتی که میگم

میتونه از ده روز

تا بیش از سه چهار ماه

متغیر باشه.

ولی حداقلش همون ده روزه..



+خیلی خیلی ممنون که بودین.

+تعطیلیِ ده روزه شاید چیزی نیست که اسمش رو بشه تعطیلی گذاشت

اما چون عادت به پست گذاشتنهای پی در پی در روز داشتم

و خیلی از لحظه هامو ثبت میکردم

گفتم بیام خبر بدم،

که دوستان مهربان نگران عدم حضورم نباشن.

ممنونم از همه ی مهربونی های همیشگیتون.

التماس دعا دارم.

و دعاگو هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲۲)

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۵ خانم الفــــ
منتظر می مونیم که برگردی.مراقب خودت و کوچولوها باش :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم. ممنون از لطفتون
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۴ آبجی خانوم
سلام
دههههههه روز
خب من دلم برای عشقم ( پسرک) تنگ میشه که :/
پاسخ:
سلام.
هههه ههه! مرسی عزیزم.
ان شاء الله به خیر و عافیت
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
ای بابا چرا؟
زود بیا دلمون برات تنگ میشه
پاسخ:
سلامت باشی ممنونم ازت.
برمیگردم. حتما.
مراقبت خودت باش مامان مهربون و مومن
پاسخ:
سلامت باشی.
ممنونم از صفاتی که همیشه برای تلنگر استفاده می کنی.
کاش باشم.
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
چرا؟ مشکلی پیش نیومده که؟
پاسخ:
همینجوری.
یه کم وقت آزادتر نیاز دارم.
سلام
چرا؟
من تازه اینجا رو پیدا کرده بودم و داشتم فیض میبردم!
پاسخ:
سلام. :)
برمیگردم.
حتما :)
خیره ان شاالله...
موفق باشی بانو...:-*
پاسخ:
متشکرم.
همچنین شما.
نههههههه این ها واقعی بودن  هم مهربون بودنت هم مومن و باتقوا بودنت ...
زود بیا لطفا:(
هنوز ده روز نشده؟
پاسخ:
خیلی لطف داری. ممنونم ازت.
:))
خیلی به سوال آخرت خندیدم. بامزه گفتی.. مرسیییییییییییی :)
موفق باشی عزیزم:*
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین شما.
موفق باشید واسه این بود که حس کردم واسه پایان نامه میخوای نباشی:) درهرصورت شاد و سلامت باشین:*
پاسخ:
سلامت باشی. آره تو فکر اونم هستم.
من هر روز اینجا رو میخوندم :-(
پاسخ:
مرسی گلم لطف داری.
برمیگردم! حتما :)
امیدوارم زوده زود برگردی دوست جان :**
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۵ مامان علیرضا و حسنین
سلام مامان پسرا
من تازه اومدم پیدات کردم آخه!
باشه برو خوش باش...
پاسخ:
:)
ای بابا! کم سعادتی ماست.
شاید این کامنت بیش از همه این حس رو بهم داد که کاش بودم اینوقتی که شما اومدین!
نمیشه حالا بنویسی اما کم؟!!
پاسخ:
حالا این ده روز که تصمیم گرفتم رو بگذرونم..
سلام دوست جدید من
موفق باشی ان شاء الله
پاسخ:
سلام.
متشکرم :) همچنین شما.
سلام
شاید خیلی کم نظر می دادم ولی کاملا به خوندن اینجا عادت کرده بودم و از اولین وبهایی که میرم سراغشون اینجاست
امیدوارم زود زود خستگیتون در بره و بیایید دوباره
پاسخ:
سلام. ممنونم از لطف همیشگیتون.
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۷ مامان محمدمهدی
تموم نشد این ده روز آیا؟
پاسخ:
:))))
امروز خودم به همین فکر کردم :)))
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۹ ....مسعود ....
ممنون
پاسخ:
بابت چی؟ ترک وبلاگستان؟؟!! :|
تموم شد؟
پاسخ:
بعله خدا رو شکر! هههه!
مرسی که اومدی :*
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۷ مامان محمدمهدی
تموم شده ها
پاسخ:
بعله. تموم شد الحمدلله! هههه هه!
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۶ آبجی خانوم
سلام
ده روز شدااااااااااااا
کجاییییییی
من دلم برا عشقم تنگ شده :(
پاسخ:
سلام. ممنون که پیگیر شدی.
آمدم آغوش خود را باز کن :)