ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1.

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۰۹ ب.ظ
به نام دوست.
این منم!
یه دختری که الان دقیقا بیست و پنج سال و دو روزشه
و تصمیم گرفته که خودش باشه!
یه مدت هم هست که داره با مستر و بچه ش زندگی می کنه!
همین!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۰ چشم به راهم ...
زمان چه زود میگذره:)

خوش بخت باشین...
پاسخ:
آرههههههههه خیلی! فکر کنید که الان ما یه جوجه ی دیگه هم داریم.. هعی روزگار :)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۱ نجمه خانم
ا..28 آبان
10 روز دیرتر سه سال و ده روز از من کوچیکتری دختر!
پاسخ:
واقعا؟ یعنی هیجده آبان شصت و چهار؟ :)
میگم چقدر باحالی آبانی عزیز :)
خوشوقتم :*
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۳ نجمه خانم
30 هشت نود و دو 
من آخرین روزهای مجردیم بودم.