ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3064.

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

امروز یه چیزهایی شنیدم

که مغزم سوت کشید

و همه ی وجودم منتظر جوابه..

چقدر سخته که منتظر جواب دادن های بقیه باشی..

منتظر اینکه یکی جواب این سوالات رو بده!

خدا!

فرجی برسون!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۲ مهراد فروتن
یه چیزی که قطعا می تونم بگم ازش متنفرم همین منتظر بدونه 
پاسخ:
آره منم همینطور.
خیلی سخته مخصوصا اگر انتظار اجباری باشه.
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۴۲ مامان محمدمهدی
به به سلام علیکم
چه خبره اینجا از 3010 یکدفعه چرا به این شماره رسیدی؟!!
گیجم
برم بخونم ببینم چی به چیه
دو روز نیومدم اینجاها:)))
پاسخ:
سلااااام. اتفاقا این دو روز نبودی گفتم بیام دنبالت. نگرانت شدم :)
خوبی؟
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۳ ....مسعود ....
چه جوابی؟ جه سوالی؟
پاسخ:
مثلا شبهاتی که اساتید هم توش بمونن و برای پاسخ دهی بهش فرصت بخوان!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۸ مامان محمدمهدی
آره خوبم
بعد زن گرفتن واسه آقا مدیر البته به لطف و کمک خدا
دو سه روز پیش چند تا از آقایون اومدن و ابراز کردن که میخوان ازدواج کنن و چون دیدن اون مدیر 40 ساله رو تنها کسی تونست تور بندازه من بودم ازم خواستن که برای اوشون هم مورد معرفی کنم.حالا هرچی بهشون گفتم بابا این بنده خدارو خدا کمک کرد و خواست چون پدر و مادر نداشت من وسیله شدم شماها ننه بابا دارید و خواهر قبول نکردن
خلاصه از دو سه روز پیش حسابی درگیر پیدا کردن دخترم
اوف خداییش کار سختیه خدا کمک کنه
گفتم که یکم بخندی و بدونی کجا بودم و اونقدر دیگه با گوشی مورد بالا پایین میکنم وقت وب گردیم کم شده.حالا میام کم کم تو فرصتها میخونمت:))
پاسخ:
اووووه! پس کلا رفتی تو کار خیر و وصلت!
آرهههه به نظر منم خیلیییییییی کار سختیه. خدا خیرت بده و کمکت کنه الهی.
همه هم خوشبخت بشن :)