ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3077.

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

جوانها مکرّر از من سؤال میکنند،

و در مورد معنویّت و تعالی روحی و مانند اینها نصیحت میخواهند؛

خب، (...)

آن چیزی که من از بزرگان شنیدم و به شما عرض میکنم، یک کلمه است؛

مهم‌ترین کار برای اعتلای معنوی و روحی، پرهیز از گناه است؛

این مهم‌ترین کار است. (...)

گناه‌ها را بشناسید، خودتان را مراقبت کنید.

(...)

این مهم‌ترین راه اعتلای معنوی است.

البتّه بلافاصله بعد از این، انجام فرائض است؛

و در میان فرائض هم از همه مهم‌تر نماز است؛

(...)

نماز با حضور قلب، نماز اوّل وقت، حتّی‌المقدور نماز به جماعت،

این چیزها را رعایت کنید، شما اعتلای روحی پیدا خواهید کرد،

فرشته خواهید شد،

از فرشته بالاتر خواهید شد؛ این را شما بدانید.

(...)

هیچ نصیحت دیگری لازم نیست؛

ذکر خاص و مانند اینها هیچ لزومی ندارد.

البتّه خیلی خوب است با قرآن مأنوس باشید،

هر روز حتماً ولو چند آیه‌ای قرآن بخوانید.


+فرشته بشویم :)

+گناه نکنیم، به نماز اهمیت ویژه بدهیم، هر روز ولو چند آیه قرآن بخوانیم و دیگر هیچ!

+صحبتهاشون در جمع دانشجویان بیست تیرماه نود و چهار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۱)

به به امروز ترکوندی منو  دست شما مرسی
خیلی سپاس
پاسخ:
:))
ناشی از توفیقات هوایی کربلا شدنِ دیروزه! :)
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۴ دچــ ــــار
فقط پرهیز از گناه و نماز با حال
واقعا معجزه میکنه (شنیدم که میگم :)
پاسخ:
بله دیگه. قران رو گفتند خوبه بخونین. اما نکته ی اصلیش پرهیز از گناه و نماز با حضور قلب بود.
ان شالله که بتونیم عمل کنیم :)
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۷ مامان محمدمهدی
خدا حفظشون کنه
مارو هم آدم البته بلانسبت شما
پاسخ:
ما رو هم!
حالا چرا آدم بودن بلا نسبت ما؟؟! :|
خخخخ!
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۳ آبجی خانوم
پوسترش گوشه وبلاگم هست :)
پاسخ:
از کِیه اونجاس؟ من ندیده بودم! :دی
ان شاالله که بتونیم جلوب نفسمون رو بگیریم و گناه نکنیم.
ماه رمضون خیلی ماه خوبیه کاش همیشه فکر میکردیم ماه رمضونه و رعایت می کردیم
پاسخ:
آرههه.. رهبری میگن باید طوری رفتار کنید مثل جاده ی پرخطری که همیشه مواظب هستید و حواستون جمع هست..
تقوا یعنی این.
ماه رمضان معمولا این حس مواظبت رو به آدم میده..ماه رمضان آدم خیلی دیده میشه انگار.. دیده شدن رو حس میکنه کاملا.
کاش این حس همیشه با ما بود..
عالی بود کاش با طلا مینوشتید:)
پاسخ:
بله به نظر منم جا داشت با طلا بنویسن :)
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۳ مهراد فروتن
1. البته شما خودتون هم جوانید، به جای جوان تر ها به جای جوانها مناسب تره.
2. حق با شماست کامل 
3. ممنون خیلی بابت این متن
پاسخ:
ان شالله مفید باشه.
اینها سخنان رهبری بود البته :دی

۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۹ مهراد فروتن
چرا ننوشتین خب 
من فکر کردم حرف های خودتونه!
پاسخ:
:دی
من فکر کردم پی نوشت سوم گویاست!
اون (...) ها هم جملات میانی و توضیحیشون بود که حذف کردم که اصل مطلب رو بذارم.
ولی حق با شماست باید می نوشتم.
حالا خدایی فکر کردید من اینقدر مومن و متقی هستم که بلد باشم از این توصیه ها بکنم؟! :)
حس خوبی بهم دست داد :)
خیلیییییییییی به دلم نشست، خیلییییییییییییی دوسش داشتم.
ممنوووووووووووون
پاسخ:
:)
الحمدلله. :)
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۵۶ مهراد فروتن
+ این ها یه چیزهای کلی بود، هرکسی می تونه این حرف ها رو زده باشه یا بزنه.  
+ من پی نوشت سوم رو اصلا ندیدم :))
+ ممنون از شما که جهت تاکید این حرف ها رو این جا گذاشتین 

پاسخ:
سلامت باشین. نه واقعا کسی نمیتونه راهکار ارائه بده و بگه با همین دو قدم از فرشته هم بالاتر خواهید شد! چون یک ادعای سنگینه که آدم دین رو در همین دو کلمه خلاصه کنه. هرچند به قول شما کلیه اما ادعای آخرش از هر کسی برنمیاد.
اتفاقا به جای یکی از این نقطه چین ها که اصلش رو نیووردم میگن که بعضیها با همین ارشادات برای کسب فضائل معنوی دکون دستگاه باز کردند!
سلامت باشین.
ممنون از پستت و از کامنت فاطمه جان و جواب شما:)
پاسخ:
قربونت اما من متوجه نشدم کدوم فاطمه جان رو گفتی :دی