ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3100.

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

از اینکه هر روز و هربار که همو می بینیم

اولین سوالی که می پرسه اینه که "وسایلت رو جمع کردی یا نه؟!"

اعصابم دیگه داره به هم میریزه..

مخصوصا اینکه بلافاصله بعدش شروع میکنه به توصیه های اسباب کشون

با تاکید بر اینکه فقط همین روش اسباب کشی صحیح است؛

و هرکس خلاف این عمل کنه قطعا شخصیت بی سلیقه و شلخته ای داره!!

آخه تو چه کار به من و اسباب کشیم داری؟

ینی واقعا احساس نمیکنی داری شورشو در میاری؟

زندگیتو بکن دیگه!

ای بابا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۳ مامان محمدمهدی
جوش نخور
هموطنته دیگه:))
پاسخ:
هم وطن! :)))
ای بابا! ای بابا!
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱ مهراد فروتن
ابهام عضو جدایی ناپذیر متن های این وبلاگه
:))
پاسخ:
:)
این که یک غرِ واضح بود! نبود؟؟ :)
یکی هست که هربار منو می بینه در مورد این چیزا حرف میزنه داره دیگه کم کم میره رو اعصاب من!
فک کنین روزهای دعوتی افطار حتی اگر دو روزِ پشت سر هم باشه که می بینمش باز می پرسه! ای بابا!
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۵ مهراد فروتن
کسانی که خواننده قدیمی وبلاگ اند می فهمن اما تازه وارد ها یه کم گیج می شن فکر کنم 
پاسخ:
خب اشکالی نداره. اصالت با خوانندگان قدیمیه!
تازه جدیداً میخوام برای خوانندگان جدید قوانین خاص هم وضع کنم! :دی
اشکال نداره، بنده خدا حرف دیگه ای پیدا نمی کنه حتما:))
البته این آدمها اگه وقت عمل، هم کمک کار باشن باز آدم دلشو به یه چیزی خوش میکنه
پاسخ:
چه میدونم والا! من که دیگه دارم کم میارم! یعنی اصرار داره قشنگ بدونه که الان چند عدد ظرف من جمع شده و چند عدد باقی مونده و امثالهم! :|