ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3106.

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ

به نظرم فهمیدم گل پسر برای چی تب کرده

دیروز هی انجیرخشکهایی که پسرک روی زمین ریخته بود رو تو دهنش کرد و من از دهنش درآوردم!

فکر میکنید به خاطر انجیر باشه؟

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۲ مهراد فروتن
!!!!!!

پاسخ:
میگم شاید به معده ش نساخته باشه.
ینی اینقدر بعید بود که این همه علامت تعجب داشت؟ :(
البته یه ویروس جدید هم اومده که الان کل اقوام ما رو درگیر خودش کرده ...
بچه ها از هم گرفتن حالا هم بزرگترا دارن از اونا می گیرن
اصلا یه وضع ناجوریه ها....
پاسخ:
بعید هم نیست ویروسی شده باشه.
فعلا که تب داره فقط و بی حاله :(
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۳ مامان محمدمهدی
تخصصی ندارم
پاسخ:
با سپاس از شما.
نکند دندانی در راه باشد؟

پاسخ:
بله در راه است! نه دندانی! که دندانهایی!