ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3108.

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

برای گل پسر ما کالسکه نخریدیم.

چون کالسکه ی پسرکمون هنوز سالم و تر و تمیز بود.

گاهی (مخصوصا موقع خریدهای طولانی، یا راهپیمایی ها و امثالهم)

پسرک اصرار داشت که من رو هم تو کالسکه بگذارید.

خب بعضی وقتها گل پسر رو بغل میکردیم و پسرک تو کالسکه می نشست.

گاهی هم هردو رو با هم تو کالسکه میذاشتیم که همین باعث شد کالسکه بشکنه!

البته کالسکه ی پسرک زیادی معمولی بود و ما خسیسیمون اومده بود یکی عالی بخریم.

و اشتباه ما همین بود.

خلاصه! حالا میخوام دوباره کالسکه بخرم!

داشتم با خودم فکر میکردم که کالسکه دوقلو بخرم آیا؟

نظر شما دوستانی که بچه های کوچک دارین چیه؟

اینطوری احتمالا برای خیلی از آمد و شدهامون راحت میشیم.

پسرک هروقت راه بیاد که خدا خیرش بده

هروقت هم گیر بده سوار میشم که سوارش میکنیم دیگه.

ها؟؟!

یا به نظرتون خرج اضافه ست و یک کالسکه ی یک نفره بهتر از کالسکه ی دوقلو خریدنه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
لوسی می

نظرات  (۹)

اگه پسرک به نشستن تو کالسکه علاقه داره اصلا و ابدا خرج اضافه نیست. با خیال راحت یه دونه خوبشو بخر.
ان شاء الله سر دخترا هم استفاده می کنی
پاسخ:
آره باید بخرم فقط سوال سر دوقلو و یک قلوشه!
اگر بتونم یه یک قلوی عالی پیدا کنم که هردوشون رو بشه سوار کرد که خیلی عالیه.
هرچند ما نمیدونیم بچه ی بعدیمون چندقلو میشه! :|
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۳ علی رحمانی پور
بچه ندارم
ولی بچه دوست دارم
پاسخ:
ان شالله خدا اولاد صالح نصیبتون کنه.
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۷ مامان محمدمهدی
بعضی کالسکه های یکنفره هستن که اونقدر کیفیتشون خوبه که دو تا بچه هم توش جا میشن و مشکلی پیش نمیاد.
البته من خیلی مارکشونو نمیشناسم ولی اگه خواستی بگو بپرسم چون دوستم داره و همیشه پسر 7 ساله و دو ساله شو باهم سوار میکنه و راضیه.سبک هم هست. ولی دونفره هم فکر کنم خیلی هیجان انگیز باشه:))
پاسخ:
آره منم شنیدم. برندشو بپرس لطفا.
اگر یک نفره ی اینقدر خوب پیدا کنم که ایده آل تر از یک دو نفره ست.
به نظرم سوار کردنشون روی یه قلو سخت باشه، هر چند فکر نکنم پسرکت مدت زیادی بخواد سوار کالسکه بشه.  احتمالا تا چند وقته دیگه از سرش بیفته
پاسخ:
آره منم همین تصور رو دارم. الانم فقط وقتهایی میخواد سوار بشه که زیاد راه میریم مثل راه پیمایی ها یا خریدهایی که طول می کشه و مستر هم میگه نرخ رخداد اینها اونقدر نیست که به خاطرش دوقلو بخریم!
نمیدونم واقعا موندم!
چه جالب که پسر 7 ساله همچنان سوار کالسکه میشه. پسر من که خیلیییی وقته از کالسکه سواری استعفا داده
پاسخ:
آره واقعا! :|
البته جاری من هم میگفت بچه ش رو تا هفت سالگی با کالسکه می برده اینور و اونور!! در حالی که یک نفر بود فقط! :|
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۷ مهراد فروتن
از اون جایی که تمام فامیل های نزدیکم، از عمه و عمو بگیر تا پسر داییم بچه کوچیک دارن و من شاهد رفتار این خانواده ها با بچه ها شون هستم اجازه می خوام نظر بدم. 
1. ماشاءالله پسرک مردی شده، دیگه وقت زن گرفتنشه :))))))))، پسرک و چه به کالسکه. نه جدای از شوخی فکر می کنم پسرک سنش از کالسکه گذشته. 
2. با توجه به 1 پس نظر من اینه که اگر می خواین بخرید، دو قلو نخرین. 
3. عمه ی من دو قلو داره، کالسکشون رو از شیپور خریده که تقریبا نو بوده. قیمت نوش حدود یک میلیون سیصد بوده و از شیپور 500 تومن خریده، خیلی هم راضیه. فکر کنم تو شیپور بگردین یه خوبش با قیمت مناسب گیر می آد. 
پاسخ:
اختیار دارین ممنون که نظر دادین.
آره واقعا سنش گذشته ولی من با این سن و سالم دوست دارم سوار چیزی بشم و کسی منو هل بده! چه برسه به پسرک!
طفلکی اگر بخواد سوار بشه اصلا دلم نمیاد بگم نه! هرچند به نظر خودمم دو قلو خریدن یه جورایی تشویق پسرک به کالسکه سواریه!
و اگر الان هر از چندی میگه منم سوار شم اون موقع که ببینه جا هست همه ش سوار کالسکه خواهد بود.
ممنونم از پیشنهادتون :)
همسرم حدودا بعد دوسالگی علیرضا دیگه.نذاشت سوار کالسکه کنیمش..
طفلکی دوست داشتش ولی باباش دوست نداشت دیگه:(
 به نظرم یه قلوی خوب بهتره...هم سبکتره و راحت تر میشه.حرکتش داد هم به.پسرکتون حس کوچک بودن کمتری دست.میده.  ...:(
good baby
capella
رو دیدم که.خوبن...
ولی خارجی هستن...
فکرنکنم تو ایرانی ها چیز زیاد محکم و سبکی پیدا کنی....
ماجرای کالسکه ی اول علیرضا رو تعریف نکردم؟اومدیم صرفه جویی کنیم و کمک به.ایران و ایرانی....مجبور شدیم دوباره یکی دیگه بخریم...
شکستش...در کمال ناباوری
پاسخ:
ما خیلی پسرک رو سوار کالسکه نکردیم.
چون خیلی اهل خرید و بازار و پیاده روی نبودیم و نیستیم.
ینی اصلا اینجایی که هستیم فضاش جوری نبود که من بتونم خودم با پسرک برم بیرون که سوار کالسکه بشه.
با مستر هم که میرفتیم غالبا با ماشین بودیم و اگر هم پیاده میشدیم بغل مستر بود.
اما الان که داریم از اینجا میریم اون یکی خونه مون محلیت خوبی برای پیاده روی داره.
و بعید میدونم که بشه بچه ها رو از مثلا شش ماه دیگه اصلا تو خونه نگه داشت! برای همین باید برم بیرون و با دو تا بچه نیاز به کالسکه هست.
آره منم فکر میکنم دوقلو خریدن خیلی دیگه ارزش نداره پسرک داره کم کم چهارساله میشه و شاید واقعا جالب نباشه که سوارش کنیم.
اما دوست هم ندارم مانعش بشم چون خودم با این سن و سال دوست دارم سوار چیزی باشم و کسی منو هل بده! دیگه پسرک که جای خودشو داره! :دی
ما هم ایرانی خریده بودیم. همین که تا الان کار کرد هم خیلی خوب بود! هرچند بیشترِ استفاده ی ما بعد از تولد گل پسر بود.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۷ مامان محمدمهدی
مارک پگ پرگو
مدلهای جدیدش سه تومنه
خیلی گرونه بنظرم گرچه ازش خیلی راضین

پاسخ:
سه تومن!
نه دیگه من از یک تومن بیشتر نمیخوام بخرم.
گل پسر هم دیگه کم کم داره بزرگ میشه و شاید اگر یک سال پیش میخریدم بیشتر مایه میذاشتم
اما الان تقریبا یک سال و ماکزیمم یک سال و نیم بیشتر نمونده برای استفاده از کالسکه!
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۷ مامان محمدمهدی
خب اگه میخوای بچه هات همین دوتا باشن منم نمیگم گرون بخر.تازه شاید یه تومن هم زیاد باشه
ولی جدا اگه تصمیم به بیشترشو داری حتما یه چیز خوب بخر چون حالا حالاها نیازمندش خواهی بود.
ولی در باب اینکه دوستان فرمودن پسرک بزرگ شده یا سنش نیست یا مهتاب جون که همسرشون اجازه ندادن علیرضای گل ما سوار کالسکه بعد دوسال بشه، باید بگم من خودم این موضوع دغدغه م بود وخیلی مشورت گرفتم ازروانشناسها و... همه معتقد بودن تا سن مدرسه رفتنشون هیج ایرادی نداره بلکه در جاهایی که واقعا پیاده روی طولانی در پیشه یا مثل خرید و ... اتفاقا بهتره که بچه ها در همین سنین هم تو کالسکه باشن تا راه برن مگر اینکه بچه ای خودش واقعا تمایلش به راه رفتن بیشتر باشه و لذا اصلا نباید منعشون کرد و این بمراتب از بغل کردن بچه که آسیب به والدین میزنه بهتر و کم عارضه تره و برای بچه هم بهتر و کم خطرتر.
پاسخ:
چی بگم والا! آره ترجیح خودم به خوب خریدنه. حالا ما بچه هامون هم زیاد تر نشدن میدیم به کسی استفاده کنه!
آره منم ترجیح میدم اگر پسرک درخواست کرد بذارمش رو کالسکه. میگم که خودم هنوز دلم میخواد سوار شم چه برسه به بچه م!
خودم پیشنهاد نمیدم بیا سوار شو اما اگر بخواد خب دوست ندارم فکر کنه به خاطر بزرگ شدن از یک لذت واقعا واقعییییییی باید محروم بشه. :(