ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3113.

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ

از اینکه مستر در مورد مطالباتش از بقیه

اینقدر ریلکس و بیخیاله شاکی میشم.



+به عقیده ی مستر پول اصلا ارزشش رو نداره

که آدم بخواد سرش با کسی بحث کنه!

طرف باید خودش بفهمه بیاد بدهیشو بده

نهایتاً یکی دو بار بهش میگیم

اگه نشد دیگه ارزش نداره که کار به جایی برسه که یکی من بگم، دو تا اون!

+خب تا حدی حرفش درسته اما...

تا حدی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲
لوسی می

نظرات  (۷)

چه جالب، منم دقیقا همینطورم، یعنی جووووووووووووون میکنم اگه بخوام درمورد مسائل مالی باکسی حرف بزنم
ولی به نظرم درمورد مرد فرق میکنه، البته کلا ادم که خانواده داره دیگه مسئله فرق میکنه، حق خانواده است دیگه، که تنها درصورتی که اونها هم راضی باشن، میشه اینقدر ریلکس بود، امیدوارم در چنین موقعیتی قرار نگیرم، چون مطمئنا مثل مستر شما خیلی اذیت میشم
پاسخ:
والا ما با کلی تبلیغ و کللللللی تضمین و کلی بیا بخر ضرر نمیکنی از یکی از اقوام که تو کار بازاریابیه یه محصولی رو از یه برندی به چهار برابر قیمت سایر برندها خریدیم و اصلا به درد نمیخورد و خواسته ی اصلی ما از خریدنش رو برآورده نکرد.
حالا که به درد نمیخوره بهش گفتم و ازش خواستم مسئولیت این تضمین دادنها و اصرارهاش که حتما به درد میخوره و من تضمین میدم رو قبول کنه!
بعد این وسط مستر شاکی شد که ارزش نداره به خاطر یک پولِ از دست رفته بین اقوام کدورت ایجاد کنی!!
خب منم که نگفتم پولمو پس بده! گفتم وقتی تبلیغ میکنی مسئولیتش رو بپذیر! اما مستر اصلا نپذیرفت که من کار درستی کردم! :|
بماند که اون طرف هم خیلی پررو و طلبکار بود و رفت رو نرو من! و مستر هم که اینطور! :(

من خودمم خیلی سختمه. خیلی.. یعنی گاهی فکر میکنم اگر به جای مستر باشم منم همینطور عمل خواهم کرد و خیلی آدمها هستن که به من بدهکار بودن و هیچوقت بهشون نگفتم چون احساس کردم ارزش نداره و کسر شأنِ منه. اما خب چون این خلاء رفتاری رو خودم دارم، دوست داشتم لااقل همسرم اینطوری نباشه. که اونقدری که من ضرر کردم حالا دوتامون ضرر نکنیم! اما خب... :(
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۴ خانم الفــــ
یکی از دوستان من هم از همسرش همین گلایه رو داشت.
با شما موافقم،تا حدی درسته اما  فکر میکنم گاهی مرز بین اینکه وقتی حق خودمون رو نادیده بگیریم ، حق دیگران رو هم نمیتونم از کسی که ظلم میکنه بگیریم، باریکه.

پاسخ:
بله همینطوره.
ولی این روزها متاسفانه کسی که روی حق خودش واسته و اصرار کنه، وجهه ی نامطلوبی در اطرافیان پیدا میکنه.
نمود اینکه گذشت نداره یا خسیسه یا هرچیزی مثل اینها.
خودِ من هم سرِ این مسائل اینطورم و احساس میکنم خیلی هم ارزش نداره اصرار کنم،
اما دلم میخواست لااقل همسرم این اشکالِ منو نداشته باشه! :دی
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۱ مامان محمدمهدی
حالا همسر من برعکس.خیلی راحت اگه موعد طلبش گذشته باشه بروش میاره چون بقول خودش اگه بخواد بی تفاوت باشه حق خانواده ش ضایع میشه ولی من همیشه بهش خرده میگیرم که چرا اینطوریه.البته اگه بدونه واقعا کسی نمیتونه بدهیشو بده و از رو پررویی نیست انعطاف نشون میده ولی در برابر کسی که بخواد از قصد و یا پررویی حقشو نده خیلی محکم وایمیسته .ولی من همینشو هم نمیتونم تحمل کنم وبنظرم جالب نیست چون واقعا پول ارزششو نداره


پاسخ:
نه! مستر اگر هم یه روزی به رو بیاره وقتیه که از موعد طلب کلی گذشته و الان به اون پول نیاز داره وگرنه باز هم میگه شاید طرف نداره که بده. بَده که به روش بیارم و شرمنده ش کنم. البته من این رو دوست دارم که کسی رو شرمنده نمی کنه  و واقعا کریمانه رفتار میکنه. اما گاهی من به وضوح می بینم که طرف داره و نمیخواد بده، اما مستر میگه فعلا که لازم نداریم بذار دستش باشه بهتر اینه که خودش بیاد بده!
همین شده که هنوز بخشی از پول خونه ای که 5 سال پیش فروختیم دست خریدار مونده!
هرچند که خریدار ما اون موقع شاید داشت اما الان دیگه واقعا نداره که بده.
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۶ مهراد فروتن
این از خوبی همسر شماست. 
اما حق گرفتنی، اگر نری دنبال حقت می خورنش.
حرف مستر وقتی درسته که همه خوب باشن نه الان که اکثرا گرگن تو لباس میش. 

پاسخ:
بله متاسفانه. کاش همه با هم مهربون بودیم و از حق هم نمیزدیم.
همسرای مارو باید با هم قاطی کنن یه چیز متعادل از توش دربیاد:)
ولی قدر بدون که پسرات چنین رفتار کریمانه ای از پدرشون می بینن!
پاسخ:
:))
آره مشکل کم ظرفیتیِ منه! باید مواظب باشم ظرفتیشون مثل من کم نشه.
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۷ دچــ ــــار
:)
پاسخ:
بدهی هامونو به موقع پرداخت کنیم! :)
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۵ دچــ ــــار
زن ها اینقدر غر نزنن چی میشه؟:)
پاسخ:
غمباد میگیرن! :)