ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3142.

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

گاهی دوست دارم بشینم بی دغدغه یه بازی فوتبال تماشا کنم.

به یاد ایام شباب.. :)



+سالهاست فوتبال تماشا نکردم

اما از اینکه داداشم هر از چندی جوگیرِ آلمان میشه

و منو طرف رجزخونی هاش قرار میده لذت می برم

و با اینکه دیگه طرفدار هیچ تیمی نیستم

اما آتش رجزخونی و کل کل رو گرم نگه میدارم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۷
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۹ مامان محمدمهدی
ها راست میگی وال لا
منتهی من برادرام دیگه نیستن که به یاد اون ایام باهاشون کل کل کنم
پاسخ:
آخی.. چند تا برادر داری؟ همه شون رفته ن؟
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۹ مامان محمدمهدی
دوتا
بعله.البته یکیشون تازه امسال کارش درست شد
پاسخ:
ان شالله موفق باشن همیشه.