ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3146.

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سالها پیش،

تو مراسم تدفین شهدای گمنام

یک سربند یاحسین برداشتم

و بعد از تدفین، به داخل تابوت دو شهید متبرک کردم.

و لحظه ای بر دلم رفت که این سربند رو به پیشانی پسرهام ببندم..

دیشب مراسم احیا بر مزار همون دو شهید بودم..

با دو پسرم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
لوسی می

نظرات  (۴)

چه لحظات ِ خوشی ...
پاسخ:
:)
بله..الحمدلله.
به به
بسی خوچ به حالشون
عاقبت به خیر بشن
پاسخ:
:)
متشکرم.
عاقبت همه ی اولادمون شهادت باشه الهی.
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۵ مهراد فروتن
جالبه 
پاسخ:
:)
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۴ مامان محمدمهدی
چه خوب
چه سعادتی:)
پاسخ:
:)