ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3182.

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

گل پسر تب کرده..

:((



+نمیدونم این تب ناشی از اسباب کشیه که وضعیت خونه رو، رو به هوا برده و مراقبتهای منو تحت تاثیر قرار داده

یا ناشی از دندونه.. :(

این دومین تب داری گل پسرم در همین ماهه :((

هنوز دو هفته هم نشده.

خدایا صبوری یاد بده بهم..

من طاقتم کمه و اعصابم ضعیف.

کاش میشد گل پسر رو زود عقیقه کنیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۹
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۲ نجمه خانم
جاااان
عزیزم
هم خودت هم پسرت
پاسخ:
قربونت.
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۶ کوثر متقی
آخی :((
ان شاءالله زودی خوب بشه و دندونای خلبانیش کامل بشه
پاسخ:
ممنونم.
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۹ فاطمه غلامی
نازی
ان شاالله زود زود خوب میشه

دو هفته فاصله که خوبه بانو
خواهر کوچولوی من چهارتا دندون رو با هم در آورد اگه بدونی چه اوضاعی بود
پاسخ:
ان شالله. فقط امیدوارم از دندون باشه واقعا. همین!
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۸ مامان محمدمهدی
آخی:(
خب مگه موجه نمیشی که داره دندون در میاره یا نه؟
یعنی غیر تب مشکل دیگه ای نداره مثل اسهال یا بی قراری و...؟
راستی اسباب کشیتون به سلامتی و دل خوش باشه ان شاءالله
بعدشم دلتو گنده کن، بچه تب میکنه دیگه. اعصابم ضعیفه و کم طاقتم و کلا کولی بازی هم درنیار:)
حالا چرا عقیقه ش نکردید؟ حداقل برای آرامش دلتون باید زودتر اینکارو بکنید.یعنی از خونه خریدن و اثاث کشی هم واجب تره ، وال لا
پاسخ:
:(
خب کلا تو پروسه ی دندون در آوردنه. و هی حس میکنم یه دندون جدید نیش زده.
ولی امروز بردمش دکتر و گفت از اون نیست. :((
سلامت باشی.
نشد عقیقه کنیم. البته ما گوسفند قربونی کردیم به مناسبت تولدش اما عقیقه نبود.
حالا ببینیم کی بشه :(
من که خودم خیلی عجله دارم.
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۷ نجمه خانم
یه سوال بی ربط بپرسم؟


شوهرم میگه تو شبیه لوسی می هستی یعنی چی؟ قیافت شبیهشه یا اخلاقت؟
آخه کارتونای بچگیمون از این شخصیتها زیاد داشت مثلا فلور دکتر ارنست
پاسخ:
میگه کلا اونو می بینه یاد من میفته! هههه هه!
فلور رو  راستش یادم نیست. :|
یه تصویر مبهمی ازش یادمه.
حالا دقیقشو می پرسم بهت میگم!


+بعدا نوشت: هم چهره هم شخصیت، و هم اینکه خواهرش هم مستر رو یاد خواهر من میندازه! ههههه هههه!
کلا شبیهیم! خخخ!

ای جانم.. الهی...

زود خوب میشه..

پاسخ:
مرسی عزیزم.
ان شاالله زود خوب بشه
خدا به مامانش هم صبر بده:*
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۳ نجمه خانم
یه سوال بی ربط بپرسم؟


شوهرم میگه تو شبیه لوسی می هستی یعنی چی؟ قیافت شبیهشه یا اخلاقت؟
آخه کارتونای بچگیمون از این شخصیتها زیاد داشت مثلا فلور دکتر ارنست
پاسخ:
گفتم دیگه! :|