ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3203.

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

امروز هی شعر میخوندم

عزیز من، جیگر من، خوشگل من، پسرک!

و از این چیزا،

که پسرک میگه:

نگفتی قند من، عسل من، عشق من!

باید بگی عشق من!

میگم بله بله شما عشق منی :)

میگه من عشق هممممممه ام!

:)



+همیشه پسرک یادآوری میکنه که منو کیک تولد صدا کن.

بگو کیک تولد من! :)

و امروز هم میگفت من ژله، همزن و کیک تولدتم! اینا رو هم تو شعرت بگو!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ نجمه خانم
O____o


البنه که خیلی خوبه اعتماد به نفس دار بار میاد 
پاسخ:
:))
خدایی کنسرو اعتماد به نفسه :)
وااای امون از این شیرین زبونی بچه ها
من گاهی به پسرم میگم میذاری یکم لهت کنم؟ اونم میگه آره بیا لهم کن D:
البته گاهی هم دوست دارم بکشمش که دیگه اونو اجازه نمیده D:
پاسخ:
:)))
ماشالله بهش... خوبه که اینقدر خردمندانه اجازه ها رو صادر میکنه! :))))
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۴۹ مامان محمدمهدی
عزیزم
بهش نمیاد اینقدر رمانتیک باشه:))
پاسخ:
:))
چرا خیلی رمانتیک و احساساتیه. :)
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۷:۵۴ کوثر متقی
ای جاااانم
شما پرستار بچه نمیخواین؟
:)))
البته برای یک ساعت در ماه :))
پاسخ:
:))
چرا اتفاقا یه دوره ای شدیدا دنبالش بودم.. ولی خب عزیز دلم یک ساعت در ماه؟! :))

۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۲ نجمه خانم
واه!!!
باز برگشتن پستات که




یا حدا!  O____o
دقیقا برای این پست نظر گذاشتم تا ببینم باز مفقود و ناپدید میشه آیا یا نه؟
پاسخ:
والا ما که نفهمیدیم شما چی گفتی! :|
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۵ فاطمه غلامی
واسه عشقم اسفند دود کن لطفا
پاسخ:
قربون شما :*
شمام واسه خودت اسپند دود کن :)
سلام
تو وبلاگ ملکه بانو دیدم پرسیده بودی روغن کنجد با ارده کنجد فرق داره یا نه.
اومدم بگم بعععععله
اونی که توصیه می کنن استفاده کنید و سالمه روغن ارده کنجده. یعنی روغنی که روی ارده میاد و به اسم روغن ارده کنجد فروخته میشه.
این روغن کنجدا که کنجد را می ریزن تو دستگاه و با فشرده سازی روغن را خارج می کنن از نظر طب سنتی روغن کنجدیه که مالشی و ماساژی هست نه خوراکی.

بو و مزه اش هم خوبه.
نمی دونم چرا بعضیا دوس ندارن!!
پاسخ:
من که اصلا دوست ندارم
البته ما همون روغن کنجد معمولی رو استفاده میکنیم.
حالا یه بار برم ارده شو بخرم ببینم چطوریه
ممنونم از محبتت که اومدی گفتی. :*
۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۸ مهراد فروتن
:)
شاهکاره
پاسخ:
:)