ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3207.

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

بعضیا چقدر خوب بلدن از هر جمله ای

یه بار منفی دربیارن تحویلت بدن!!

ماشاءالله!

:|



+یه چیزایی که اصلا باورت نمیشه چطوری به حرف تو ربط پیدا کرد!

خوب شد شناختمش :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ مامان محمدمهدی
چقدرم بده با اینجور آدما طرف بودن
پاسخ:
خیلی! مخصوصا وقتی که روزِ خوبت باشه و حرفهات از سرِ محبت مثلا! :|
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۱ روشــنا ...
موافقم ولی بعضی وقتا این دراوردن بار منفی صرفا به خاطر وقتیه که اون موضوع بیان شده!
مثلا دیشب مادرمن یه حرفی به زنداییم زد که اگر روزی روزگاری همون حرف رو تو همون شرایط خواهرشوهرم به من بزنه قطع به یقین دلم میشکنه و احتمالا اه کشیدنم به شدت زیاده!
درحالیکه از نظر مادر من حرفش اصلا حرف بدی نبود و مصداق خواهرشوهر بازی هم نبود! ولی موقعیتی که بیانش کرد بد بود!
گاها حواسمون نیس و موقعیت شناسی نمیکنیم که خب ضرره واقعا

ولی بعضا هم شورش رو درمیارن تو منفی نگری!!
پاسخ:
کاملا درسته. منم یه بار داشتم از مادرشوهرم گله میکردم پیش مامانم که فلان کار رو با من کرد، و مامانم میگفت آره کارشون بد بوده. یه ماه نشد همون بلا رو مامانم سرم آورد و وقتی گله کردم گفت نه کار بدی نیست که! :|
البته برای من در هر حال کار بدی به نظر اومد، اما منظورم موضع مامانم بود که تغییر کرد!
اینو گفتم که بگم گاهی هم آدم به خاطر نسبتی که با طرف داره سوء تعبیراتی میکنه متاسفانه.
البته این موضوعی که من توش بودم هرچی سعی میکردم با کلمات قشنگ ابراز محبت کنم و ازش تمجید کنم، هی طرف میگفت قصدت اینه که تیکه بندازی، من که ادعایی ندارم و از این تعبیرات عجیب!
گاهی به این فکر میکنم که آیا ما مسئول برداشت بقیه هستیم یا مسئول قصد و نیت خودمون؟!