ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3208.

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ب.ظ

ازم خواست که با عروسش دوست تر باشم،

هرطور حساب میکنم منی که اصلا از پسرش خوشم نمیاد،

و تا الان هوارتا بی احترامی از همین آقا پسر دیدم،

خب چطور میتونم با عروسه دوست تر بشم؟!



+اثر داره دیگه!

نه اینکه از عروسشون بدم بیاد نه اصلا! خیلی هم دختر خوبیه

اما با توجه به حس نامطلوبم از همسرش، خب دلیلی نمی بینم باهاش دوست تر بشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

حق داری..

تا جایی که راه داره باهاش کنار بیا.. اما

پاسخ:
من با دختره مشکلی ندارم. خوبم، گل میگم و میشنوم،
اما اون حد صمیمیتی که مادرشوهرش انتظارداره باهاش داشته باشم و
رفت و آمد خانوادگیمو زیاد کنم واقعا به خاطر همسره، میسر نیست.
من روم نشد به مادرشوهره بگم که مشکل از پسرتونه! خخخخ!
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۳ مامان محمدمهدی
ماجراها داریا لوسی می:))
پاسخ:
ها والا! :|
خیلی وقت ها ادم باید حرف ها رو بشنوه و لبخند بزنه و به کار خودش ادامه بده
پاسخ:
آره واقعا همینطوره..
ولی خب آدم نمیتونه نسبت به برداشت بقیه از حرفِ خودش بی تفاوت باشه که! میشه؟
شایدم ایده آلش اینه که به نیت خودش فکر کنه فقط و بسپاره به خدا.
میدونی یه عده هستن که کلا برداشت هاشون مشکل داره با این جور آدما باید مثل یه دیوار برخورد کنی ... اصلا بهشون توجه نکنی اما یه عده هستن که وقتی حرفی میزنی و اشتباه برداشت می کنن با توضیح میفهمن اونا رو اشکالی نداره بهشون توضیح بده... دی:
پاسخ:
من در مورد این آدم اینطوری فکر نمیکردم اما فهمیدم هرچی میگم و میخوام توضیح بدم بدتر میشه که بهتر نمیشه! تصمیم گرفتم سکوت کنم! :|