ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3209.

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

جلوه ی شفاعت شافعان در این دنیا،هدایت آنهاست،

تو از هدایت اگر بی بهره شدی،

از شفاعت بی بهره ای..



+چهل حدیث امام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۶ آذر ۹۵ ، ۰۷:۱۲ نجمه خانم
هی 
پست ثابت قبلیو برگردون سرجاش!
زود!   شکلک اخم
پاسخ:
:دی
ان شالله ک لحظه ای به حال خود رها نشویم... 
پاسخ:
آمین.
۱۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۸ مامان محمدمهدی
چه دردناک:(
پاسخ:
اصلا یه چیزی گفته که همه داغون شن راحت شن دیگه از این امیدهای واهی!
آقا اینجا هدایت شدی و در راه هدایت گام برداشتی، شفاعت میشی، نشدی دیگه زندگیتو بکن اینقدر شعار نده من محب اهل بیتم!
شفاعتی در کار نیست!
۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۷ تنها دلشکسته

سلام علیکم :((

باز که نیستی؟!!!!

ای بابا... خسته شدیم از بس اومدیم و نبودید :((

خوبید؟

پاسخ:
سلام. ببخشید واقعا. :(
ممنونم از محبتت عزیزم.