ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3110.

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

سلام رفقای جان.

آیا کسی از خوانندگان عزیز اینجا هست،

که به کمک سایت های واسطه ی داخلی،

از سایتهای معتبر خارجی مثل آمازون خرید کرده باشه؟؟!

یا اینکه از دوستی در خارج از کشور،

خواسته باشید که براتون چیزی بخره و ارسال کنه؟!

دارم تصمیمهای پر ریسکی میگیرم!



+ممنونم از سخاوتتون در اشتراک یک تجربه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۰ نجمه خانم
خدا مرگم
چه حرکتا!
بی خی بابا 
بی خی...
پاسخ:
:)) ممنون از خویشتنداریت :))
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۵ مامان محمدمهدی
سلام
خانوم برادر کوچیکه لباس عروسشو به همین روش سفارش داد.البته چون برادر بزرگه اونجا بود سفارشو فروشنده برای ایشون ارسال کرد و بعد ایشون هم واسمون پست کردن.خیلی هم عالی بود و سایز و خوش قیمت
پاسخ:
آها! :) آفرین واقعا. لباس دیگه ریسکش خیلی بیشتره. نه؟ آفرین.
میشه بگی هزینه ی پست تقریبا چطوری در میاد؟

نع ! چیکار میخوای بکنی لوسی!؟ :/ مشکوکی D: این " چرا مستر دکتر نمیشه خب!؟ :دی " متوجه منظورت نشدم عزیزم !
پاسخ:
:ِِِD خب می بینم این کالاهای وارداتی که برندهای اصل نیستن، قیمت کالای اونجا هم یک دهم اینجاس. گفتم ببینم شاید اینطوری به صرفه تر باشه :)


+منظورم این بود که اگر همسر منم مثل همسر شما دکتر می شد من اصلا دیگه به هیچ دکتری مراجعه نمیکردم. کاش مستر ما هم دکتر می شد. :)


نخیر ... ما فقط تولید ملی میخریم اگه خدا قبول کنه خخخ
پاسخ:
:)))
خب کالای داخلی نداریم اصلا از این چیزی که من میخوام. همه ش خارجیه.
و من تصمیم دارم اصلِ خارجیشو بگیرم.
نه چینی های تحت لیسانس اروپا!
وگرنه باور بنما که ما هم معتقد به این اصل هستیم :)

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۴ نجمه خانم
چی هست حالا؟
پاسخ:
:)
بخارشو! خخخخ!