ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3211.

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ

روزهایی که حوصله مون سر جاش نیست

و بچه ها هم اصلا به صراطی مستقیم نمیشن

باید انرژی های مثبت رو

از کجا دانلود کنیم؟



+چقدر از خودم بدم میاد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۴ ملکه بانو
پیدا کردی به منم بگو.
گاهی بچه داری خیلیییییی سخت میشه
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی... :((
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۳ مامان محمدمهدی
من دقیقا امروز عصر این وضعیتو درکیدم تا دو سه ساعت.
صلوات خیلی کمکم کرد تا سر خودمو دیگه نکوبم به دیوار:))
کلا سخته

پاسخ:
:((
الحمدلله پسرک ما که زود خوابید اما من تا وقت خواب هی گریه کردم هی و هی و هی! :((
۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۷ مهراد فروتن
به آدرس:  
www.ibelieveingod.god 
مراجعه فرمایید. 
:)
پاسخ:
جهت دانلود؟ :)
ممنونم.
من راه دانلودش رو بلدم
یه مدت بعد از همه ی نمازهات از سه بار تا هر چند بار که حالش رو داری سوره ی انشراح رو بخون من معجزه ش رو خیلی شدید دیدم
پاسخ:
آره ممنونم. بهم گفتی قبلا.
باورت میشه هی یادم میره؟ :|
چقدر بی توفیقم من. ممنون از یادآوریت. :*
سلام 
من نمیدونم چه رابطه نهفته ای بین بی حوصلگی و کم اعصابیه ما و لجبازی و سربه هواتر شدن و حرف گوش نکردن بچه ها هست؟؟؟؟؟
البته میدونم و اونم عدم صبوری ماست یعنی دقیقا اونروزی که خومون آروم و سر صبر داریم بچه ها هم بهترن چون عکس العمل رفتاری خود ما هستن عینهو آینه!!!!
پاسخ:
سلام. آره دقیقا. جمله یداریم  آخریتون خیلی درسته. می بینن ما حوصله نداریم تمام تلاششون رو می کنن که به ما نزدیک تر بشن و از ما محبت ببینن، ما هم حوصله نداریم و بد از بدتر میشه..آخه روشهای نزدیک شدنشونم خیلی ناشیانه ست!
سوره انشراح:))
چه خوب منم یاد گرفتم:))))
پاسخ:
بعله :) اشتراک ایده های خوب :)