ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3215.

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

پسرک اسم خودش و گل پسر رو به منگول و پنگول تغییر داده.

باباشونم بی خبر از همه جا باید شنگول باشه.

حالا ماجرا داریم کلا با صدا کردنشون.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۸:۴۳ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
محمدمهدی هم یه دوره ای اسم خودشو به علی تغییر داده بود و سخت روزگاری داشتیم.
یعنی هربار که یادمون میرفت و اسم خودشو صدا میزدیم مراسم گریه تا مدتها داشتیم.
پاسخ:
:)
عجب! مثل اینکه تو همه هست. البته پسرک زیادی اسم عوض میکنه و تا به حال اسم واقعی پسر برای خودش نذاشته.
یادمه برادرم هم یه مدت گیر داده بود به من بگین سینا :)
البته ما هم به جد مراعات میکردیم تا اینکه خودش منصرف شد :)


+عزیزم گریه هم میکرد؟ :) دیگه زیادی تو نقش و اسمش غرق شده بوده! :)
مامانشونم حبه انگور:)
پاسخ:
:))
آره اتفاقا بعدش اینم اسم من شد..