ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3130.

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

واااای که این قسمت دورهمی چقدر درد داشت برام.

حالا من نمی بینم، نمی بینم، وقتی هم می بینم چه قسمتی نصیبم میشه!

:(



+دلم به واقع برای فرهاد ظریف به درد اومد.

کاش یاد بگیریم که به خوبی قدر نعمتهامونو بدونیم و به جایگاه کسی حسرت نخوریم

که ما نمیدونیم اون بنده خدا تو چه حال و احوالیه.

+تلک الایام نداولها بین الناس..

این روزها را به اختلاف احوال بین مردم می گردانیم.. (140 آل عمران)

+امیدوارم روزگارش دوباره شااااااد بشه..

کسی که زندگیش شاید ایده آل خیلی ها بوده..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۳)

:(
ظریف چی شده مگه :(
پاسخ:
هیچی دیگه دیشب گفت که در شرایطی که سقف آرزوهای هر ورزشکاری حضور درالمپیکه، از فهرست المپیک کنار گذاشته شده
و دیگه رسما والیبال حرفه ایش به این روش تموم میشه.
و از طرف دیگه هم با وجود داشتن دختر پنج ساله ش از همسرش جدا شده بود که این یکی خیلی برای من درد داشت..
و مدتها با قرص خواب می خوابیده و از این چیزها گفت..
اصلا طفلکی تو برنامه گریه کرد :((
فک کننننن! یه آدمی که شاید زندگیش ایده آل خیلیهاست...
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۸ فاطمه غلامی
تا این حد کن فیکون شد زندگیش یعنی :(
پاسخ:
بله تا این حد به ناگاه...
با این کامنتت یاد این آیه افتادم: تلک الایام نداولها بین الناس...

+چه حلال زاده ای! بهت فکر میکردم :)
نمی شناسمش

کلا اگر گریه اش برای زنش بوده که متاسفم که زنش رهاش کرده 
برای این قسمتش منم ناراحت میشم
حتی اگه مقصری 
وقتی پشیمونی 
اگه طرف مقابلت نیاد 
خیلی پست و نامرده 
زن یا مرد فرقی نمی کنه...


اه
با این پستت دیوونه 
من اصلا نمیشناسم طرفو...
:/
ولی باز یاد کربلای خودم افتادم...   :(
پاسخ:
عجب! مگه میشه؟
فکر کنم اصلا والیبالها رو ندیدی! چون فرهادظریف یکی از مشهورترینهاست.
نه فکر نکنم به خاطر زنش بود، وسط حرفهاش از والیبال بغض کرد اما در هر حال دردهای یک باره بر زندگیش فرود اومده و هم از لحاظ شغلی و هم خانوادگی تو بدترین وضعیت ممکنه.
چی بگم والا..
برات دعا میکنم که زوووود شادی به دلت بیاد.
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۱ تنها دلشکسته

سلام

الان اینجا باید آیکون گریه باشه والا... :(

گفت چرا از زنش جدا شده؟؟ آخه اونا که خوش و خرم بودن...عکسای آنچنانی تو فضای مجازی میذاشتن و شادی هایشان را نشان میدادن...حتمی چشم خوردن :(

آبجی ما دیشب تو یه پستی نظر گذاشتیم حالا اون پست کلا نیست :((((((((( همون پست نصب پرده.... هعی روزگااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

پاسخ:
سلام. آره واقعا من که از دیشب اعصابم خرده.حالا نه اینکه به فرهاد ظریف علاقه ی خاصی داشته باشم، نه! اما از شکست ناگهانی ِ هر آدمی واقعا متاثر میشم.
واقعا از عرش یهو دگرگون شدن و به فرش رسیدن خیلی سخته. برای هر ورزشکار حرفه ای موندن از آرزوها اونم در اوج خیلی سخته و خب طلاق از اون سخت تر..ان شالله که خدا کمکش کنه از امتحانات سربلند بیرون بیاد.
نمیدونم! از زندگیشون که کلا بی خبرم! همین خبر طلاق با وجود بچه منو آزار داد وگرنه من کلا نمیدونستم که زنش کی بود و چی بود و کجا بود!
آره اون پست رو ثبت موقت کردم. حس کردم که یک نعمتی شامل حالم شده که شاید عده ای در حسرتش باشن و خوب نیست که بمونه، دوستان همیشگی که خوندنش دیگه. گفتم بقیه ای که تازه میان نخونن بهتره.
کامنتتو جواب دادم الان میذارمش:

مبارکه... پرده ها...

خب عکس پرده ها را میذاشتید دیگه؟

قیمت تمام شده پرده ها چند شد؟

حس خوبیه... براتون خوشحالم...

پاسخ توسط لوسی می در ۳ مرداد ۹۵، ۱۴:۴۶
ممنون عزیزم.
بعد از سکونت شاید عکس خونه رو بذارم.
البته خونه ما خیلی نقلی و معمولی و حتی پر از ایراده.
یعنی حتی ایده آل خودمون هم نیست و گفته بودم که یهویی قسمت شده و ناگهانی خریدیم
ولی الحمدلله با تمام نواقصش من که خیلی دوستش دارم.
پرده هام ساده ترین چیزی هستند که در تصور بیاد! حریرهای نباتی رنگ و ساده ی بدون طرح و نقش، ولی براق، دستک و پنل و والان هم نداره فعلا.
تصمیم داریم اگر خواستیم چیزی بهش اضافه کنیم که هنوز معلوم نیست باشه برای عید این تغییر رو ایجاد کنیم الان همون حریرهای ساده هستند.
قیمتش هم که با توجه به متراژ و طرح متفاوته دیگه.
ما چون خونه مون دو نبشه و رو دو دیوار پنجره داریم، متراژ زیادی داشتیم و با تمام سادگیش گرون تر از حد تصورمون شد.
پستات رو حذف کردی؟!!! 
پاسخ:
پست پرده رو بله. :)
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۳ مامان محمدمهدی
نمیشناسم این بنده خدارو ولی امیدوارم عاقبت به خیر شه نهایتاً
پاسخ:
ای بابا! خب والیبالیست مطرح تیم ملیه! چطور والیبال ها رو تو دوره ی خیلی اوجشون نمی دیدین؟!
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۲ مامان محمدمهدی
نمیدم خب
البته گاهی که همسرم تو خونه بود روشن میکرد ولی من همون موقع تو اتاق احتمالا داشتم یادداشتهای شمارو میخونم:دی
پاسخ:
:)))
والیبال چرا نمی دیدم
خوب دلیل دارم
1. یه دوره ای که مال امسال نیست می دیدم
2. بعد دیدم اینا هم آب نمی بینن شناگرای قابلین (حسم گفت مثل فوتبالیستهای تهوع آورن)
3. عکسای عروسی یه کره خرشونو تو نت دیدم که رفقاش با عروس لختکیش عکس داشتن و بعدم شیر بود تو نت و خودشم وسط بود اصلا نمدونستی کی داماده 
با خودم گفتم هیچ دلیلی نداره همچی کسایی رو ببینم و برام مهم باشه
4. می دونی دخترم! من شاغلم کار خسته کننده ای هم دارم مدت زیادی هم هست به نت معتادم وقتای فراغتم با نت مشغولم هنر کنم 20:30 عزیز و دلبند رو می بینم 
اینم یه دلیل دیگرم
پاسخ:
خب کاملا قانع شدم.
البته من هیچوقت زندگی هیچکدوم از ملت تی ویایی رو چک نمیکنم. چون غالبا به همین نتیجه منتج میشه.
ترجیح میدم فقط ببینم که کسی والیبال بازی میکنه و خوب هم بازی میکنه حالا اینکه چطور آدمیه برام مهم نیست و دنبالش نمیرم.
الانم از فرهاد ظریف مثلا، فقط یک چهره و یک اسم بلدم! و از بقیه هم. هرکس بازی کرده و زیاد بازی کرده میشناسم وگرنه شاید جدیدها و ذخیره ها رو هم نشناسم.
شماره ی چهارت که کاملا قانع کننده بود..
عزیزم دوره اوجشون مال الان نیستااااا  اشتباه نشه
در ضمن خوب اومدی من از شماره 4 بود که از تی وی کنده شدم
و واقعا هم دنبال نبودم زندگی شخصیاشون چیه اسماشونو بلد نیستم اتفاقی اون قضیه نت رو دیدم فرقی هم نداره کدوم داماد بوده بقیه که با عروس عکس داشتن :/
صرفا فکر کردم که از زنش جداشده و ناراحت بوده از این قضیه شدیدا همدردی کردم باهاش

در ضمن متاسفانه همین که ازشون اسم بلدیم فکر میکنن کین! یه دفعه یه گندی بالا میارن (کلی گفتما نه والیبالیستا و فوتبالیستا که کلا مشهورها رو میگم...)

پاسخ:
بله بله :)
چی بگم والا :)
دیدم الان بخاطر حرف تو رفتم دیدم
خوب این قیافش که خیلی معقول تر بود
گناهی به آخرین آرزوش نرسیده
چه جالب که گفت آرزوی شخصی ندارم یعنی ازدواج؟ این یعنی ولنگار نبوده و نیست
خدا هممون رو هدایت کنه
اون و همسرش رو هم به وصال دوباره
و مریی رو به رسوندنش به آرزوش
البته نه در حدی که برن کمپین بگیرن یا با لابی مربی رو تحت فشار بذارن
راستی 
مشهدی هم بود :)  اونور کوه های ما :)

پاسخ:
:)
آره خیلی طفلکی به نظر میومد..
به نظرم خیلی فاجعه ست که آدمی به این موفقی به آرزوی دیرینه ی شغلیش نرسه..
اونور کوه های شما کجاس؟ شما مگه پشت کدوم کوه هستین؟! :دی
تهرونی نبودی مگه؟
واااااااااااااات!!!؟؟؟

تهرونی!
واه!  o____O

دختر اون پست حرم یادت رفته
ما اینور کوه های بلند خراسانیم دیگه 
:)


پاسخ:
عه!! نگفته بودی که کجایی هستی تو اون پست! گفتی؟
کجا یعنی؟
خراسان شمالی؟
ببخشید اگر رمز دادنم مایه ی زحمت شد :/

به حق چیزای باور نکردنی!
پاسخ:
ندادی که! چی شد این رمز جدید!
گفتی رمزها رو بخوایم نخوایم 
یعنی نمیخوای دیگه

پاسخ:
عه! معنیش اینه؟! :|
به نظرم که معنیش اینه که آیا اجازه هست درخواست رمز کرد؟!
چی بگم الان؟؟!