ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3132.

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۹ ب.ظ

فرشهامونو داده بودیم بشورن حالا آوردن و به شدت ولو هستن انگار آهارشون رسما از بین رفته

و هنوز نشده بازشون کنم ببینم چی از آب درومده!

و احساس میکنم اصلا خوب شسته نشدن (به خاطر ریشه هاشون که دارم می بینم!)

و احساس حماقت میکنم که به حرف اون بابا گوش کردم

و به قالیشویی قبلیم ندادمشون.

:(



+گل پسر هم مدام داره غر میزنه..

مستر با تأخیر شدید اومده..

و موقع اومدن فرشها، مدااام هی مشغول بود و

و در نهایت هم قبض فرشها رو پیدا نکردم

و کاشف به عمل اومد که با خودش برده بوده!

:|

کلا فضای موجود رفته رو اعصابم دیگه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
لوسی می

نظرات  (۷)

فرشی که بدی قالیشویی دیگه فرش بشو نیست :)
پاسخ:
فرش دستباف بله ولی فرش ما ماشینیه :)
دیگه باید داد.. چه میشه کرد این روزها دیگه کسی حوصله و رمق فرش شستن نداره که..
برگردون دوباره بشورن 
بدون اعصاب خردی 
همین 67 جان
پاسخ:
:)
اصلا یهو آمپرم زد بالا!
گل پسر هم مدااام غر زد اصلا دیگه اعصاب برام نموند..
اتفاقا فرش رو باید بدی بشورن
چه خلیم ما که بشور بساب الکی...
آره می فهمم 
اعصاب نداری یه صدا هم باشه آزار دهتده است
حالا این صدا نباشه تصویر و 5 حس باهم باشه 
عاطفه هم باشه!
پاسخ:
آره منم اعتقادی به شستن فرش تو حیاط ندارم زیاد.
مصرف آب که بماند، به نظرم قالیشویی تمیزتر میشوره.
البته باید آشنا باشه. مثلا اینی که ما بهش دادیم مطمئن بودیم که اسلامی میشوره اما خب خیلی هم تمیزش نکرده.
واقعا واقعا واقعا! گل پسر هم یاد گرفته وقتی شاکیه داد میزنه دیگه واقعا میره رو اعصابم.
بازم من مادر صبوری ام والا!
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۶ تنها دلشکسته

سلام

حالا شما حیاط دارید که بدهید همسری براتون بشوره.

منم کلا به قالیشویی اعتقادی ندارم.. ولی خب چاره نباشه چه میشه کرد!

چرا گل پسر نق میزد؟؟

اونقد از بچه ها میگید آدم دوست داره قیافه شونو ببینه :)) امکانش هست عکساشونو بذارید؟

البته من همه پستها را نخوندم، پستی عکسشونو گذاشتید؟ تا ببینم؟


پاسخ:
سلام. آره ولی خب فرشهای بزرگ رو نمیشه خودمون بشوریم.
هم اینکه فرشهامون کرمیه و اگر لکه ای تمیز نشه دیگه می مونه و هم اینکه مصرف آب خیلی میره بالا. خیلی!
چرا من اگر قالیشویی رو بشناسم و مطمئن باشم که با آب کر میشوره میدم بهش. اینم از اونا بود.. اما خب خیلی تمیز نشست..
یعنی تمیزه ها، خدایی رو فرش حتی یک لکه هم نیست اما ریشه های فرش (درست میگم؟) یه کم زرد و سفید قاطی شده!!
خسته بود و گرسنه منم پیگیر فرش بودم و ظهر هم نخوابید که نفسی تازه کنم و غذا براش بذارم برای همین بچه م گرسنه موند..طفلی.
مرسی عزیزم آره یه پست گذاشته بودم اما حذفش کردم بلافاصله. حالا احتمالا به زودی باز یه عکس ازشون میذارم.
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۷ تنها دلشکسته

اسباب کشی با دوتا بچه خیلی سخته... دلم براتون سوخت :((

دست تنها...

الهی گل پسری کوچولو :((

خب گناه داره گرسنه مونده...

کاش مادرشوهرتون اینا بودن حداقل غذا را اونا آماده میکردن و به شما میدادن!

فرش را غیر آب کر هم میشورن مگه؟ اونوقت از نظر شرعی درسته؟؟

خونه جدیدتون آپارتمانیه؟ طبقه چند؟ اگه بالا باشین برا بچه ها سخت میشه چون بدو بدو کنن همسایه گلایه میکنه! راستی چند متره؟

پاسخ:
^_^
مرسی عزیزم. دلسوزی که نداره ولی خدایی سخته. خسته شدم، خسته شده، خسته شدیم!
فکرمیکنم قالیشویی ها با غیر آب کر میشورن دیگه! ها؟! بی خبرم والا! ولی به نظرم اینطوره.
بله آپارتمانیه، سه طبقه و شش واحد. و ما آخرین واحد هستیم.. البته طبقه اولش هم خالی بود ما ترجیح دادیم به خاطر محرم بودن فضای خونه بریم بالاتر!
والا هنوز متراژ دقیقش معلوم نیست چون پایان کار نگرفته و سند نخورده هنوز. اما به ما به عنوان 105 متر فروختن! خخخخ!
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ تنها دلشکسته

سلام

طبقه اول که بهتر بود! با دوتا بچه طبقه سه؟! آسانسور داره؟

طبقه اول زیرش کسی نیست و بچه ها راحت میتونن بدو بدو کنن :)

محرم بودن فضای خونه یعنی چه؟؟؟ بهرحال هر طبقه 2 واحدیه دیگه...

پاسخ:
سلام. طبقه اول وقتی بهتره که گرمایش از کف باشه. که البته بعد از اینکه ما خونه رو خریدیم طبقه ی اول رو گرمایش از کف کرد! خخخخ!
بله آسانسور داره.
آره منم به این حسن طبقه ی اول فکر کردم اما خب به خاطر سرماش ترجیح دادیم نریم.
محرم به لحاظ ساختمون های مجاور دیگه.
الان یه طرف خونه ی ما روبروش کلا خالیه. یعنی خونه های مقابلش همه زیر سه طبقه هستن! در نتیجه ما میتونیم پرده ها رو کنار بزنیم و پنجره ها رو باز کنیم و کسی هم روبرومون نیست. اما اگر طبقه اول بودیم از ساختمون روبرویی دیده میشدیم.
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶ تنها دلشکسته

سلام

آهاااااااااان.... ممنون از توضیحات.

ان شا الله به سلامتی و دل خوش...

پاسخ:
سلام.
قربونت.