ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3191.

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

گل پسر بلای من این روزها هر از چندی بدون تکیه گاه

روی پاهاش می ایسته

و منتظرررررر نگاهم میکنه تا حسابی تشویقش کنم!

:)



+میدونم که هنر نمیکنه تو هفت روز مونده به یک سالگیش می ایسته!

ولی نگاهش برای من پر از عشقه.. پررررر... :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

چه زود گذشت! 10 روز دیگه یه سالش میشه؟ شوکه شدم

هر بچه ای در هر سنی هر پیشرفتی کنه قابل تقدیره
پاسخ:
آره خیلی زود خیلی خیلی زود.. میگم که به نظرم بچه ها خیلی سریعتر از گذرِ زمان بزرگ میشن..

+آره خب این جمله بیشتر تعارف مادرانه بود :)
موافقم، حداقل در مورد پسر کوچیکم کاملا درست بود
تعارف مادرانه!!!
پاسخ:
:)

عزیززززززززززم، میدونم که میدونی ولی بخاطر اروم شدن دل خودم میگم: تاااااااااااااااا میتونی از این لحظات لذت ببر
من هر ازگاهی که فیلم های دردونه رو می بینم غرق در حسرت میشم، گرچه انشاءالله باز این حس ها رو تجربه خواهم کرد، ولی نه دیگه با دردونه
پاسخ:
آرههههه واقعا. منم با این که گل پسر رو دارم اما با دیدن عکسهای پسرک بغض میکنم.
چرا اینقدر بچه ها زود بزرگ میشن..ای خدای من :(
:))
پسرداییم منم با اینکه حدود یه سال و نیمشه تازه میتونه درست راه بره
دخترعمومم همین حدوداس و تازه یاد گرفته رو پا وایسه
خداییش گل پسر استارتش رو خوب زده :)

پاسخ:
:)
نه دیگه ان شالله اینقدر دیر نمیشه :)
خدا حفظشون کنه :)
از دیروز که گل پسر مدام می ایسته منتظر تشویق!
حالا دیگه خودش از زمین بلند میشه و می ایسته. امیدوارم تا پونزده روز دیگه راه بیفته :)
این سن پسرک بود :) یک سال و نه روزگی :دی
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۸ مامان محمدمهدی
خیلی هم دیر نیست
البته فکر کنم دخترا زودتر از پسرا راه میفتن .فاطمه ۹ ماهگی کامل راه میرفت ولی م م بعد یکسالگی تازه استارت زد.
حسابی تشویقش کن چون همونقدر که تو لذت میبری فکر کنم بیشترشو اوشون...
پاسخ:
نه دیر که نیست واقعا.
اتفاقا معمولا تو حرکات پسرها فرزترند چون جسور ترن.
منم خودم نه ماهگی راه افتادم اما خب این نشون دهنده ی استعداد من و گل دخترته، نه ناشی از دختر بودن! خخخخخ!
پسرک دقیقا یک سال و نه روزه بود که راه افتاد.. با اینکه کلا شروع حرکاتش خیلی زود بود و قبل از پنج ماهگی سینه خیز رفت اما تو راه رفتن خیلی نرمال بود.
نرمالش معمولا همین یک ساله..
آرهههه واقعا من از لذتی که ایشون می بره بیشتر کیف میکنم.. یعنی از همین کیف میکنم که منتظرررررر می مونه تا تشویق بشه :))