ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3195.

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

شش سال قبل، وقتی داشتیم جهازم رو پهن میکردیم،

یه سری وسایل رو از اول به امید اینکه به زودی میرم خونه ی خودم

و بهتره اونجا افتتاح بشه،

همونطور آک بند نگه داشتم!

کم کم دیگه به نبودنشون عادت کردم

و احساس نمیکردم کمبودی هست

و خودمو با شرایط وفق داده بودم.

حالا تو این اسباب کشی

خیلی هاش رویت شده

و من دارم یکی یکی استفاده میکنم

و می بینم چه همه وسیله ی پرکاربرد داشتم و بی خبر بودم!

:|



+من اصولا آدم منطبق بر شرایطی هستم و خیلی هم مینیمالیستم.

یعنی اصلا حاضر نیستم برای چیزی که میتونم با وسایل موجود از پسش بربیام،

پولی خرج بکنم و مثلا برم برقیشو بخرم!

شایدم قدری خسیسم! خخخخ!

برای همین تا الان احساس نیاز نکرده بودم که بفهمم وسایل برقی به دردبخوری تو خونه مون وجود داره!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ مامان محمدمهدی
جای پدر شوهرت خالی:)
پاسخ:
خخخخخ! ما به جای ایشون! ههه ههه!
م ث ل ا؟
پاسخ:
مثل استفاده از تیغه های برشیِ غذاساز! یا نایسر دایسر! خخخخ!
من بلد نیستم غذاساز بخرم

بگن بریم غذاسلز بخریم نمدونم چی بخرم
چون نمدونم چندکاره و چه مارکی خوبه؟
پاسخ:
خب یه بار فقط قراره بخری دیگه.
راستش غذاساز من هدیه ست! و واقعا نمیدونم مارکش چیه! خخخخ!
یادم باشه فردا نگاه کنم.
اما برند بوش رو شنیدم که خوبه.
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۳ مردی بنام شقایق ...
من حساب کردم نصف چیزایی که تو جهیزیه ها میدن بی خودن
یک چهارمش نیاز اساسی نیس و بعضی وقتا میشه استفاده کرد و براحتی میشه جایگزین کرد.

اون یه چهارم دیگه اش هم اگه بخوایم خیلی راحت زندگی کنیم بدرد میخوره وگرنه بازم میشه کمترش کرد...


پاسخ:
بله متاسفانه اینطوری شده. به نظر من فقط یک چهارمش نیاز اساسیه :)
البته خدایی جهاز من اینطور نبود و خیلی مختصر و مفید و به قولی اسلامی بود.این چیزهایی که گفتم هم اکثرا هدیه بودند.
آره منم شنیدم خوبه
گرچه وقتی شوهر خواهرم باهاش رفت جاروبرقی بخره
فروشنده که می گفت بوش اصل آلمان شوهرخواهرم میگفت تحریمیم بابا همش چینیه!
:/

البته همون بوش رو خریدن
نگاه کردی حالا؟
تو دیگه کی هستی بابا مگه میشه آدم نگاه نکنه به مارکش اونم در حالی که ازش استفاده می کنه؟

منم اصلا به پاگشاهام نگاه نکردم و نمدونم کی چی بهم داد ولی خونواده ام همشونو باز می کردن و نگاه می کردن
منم چون اونا باز می کردن دیگه ازم دور یه نگاه می انداختم
برام اصلا جلوه ای نداشت کادوهاشون
آخه باهاشون ارتباط نگرفته بودم و ارتباط برام مهم تر بود

پاسخ:
این "ش" در کلمه ی "باهاش" به کی برمیگرده؟!
نه هنوز نگاه نکردم!خخخخ!
خب چه اهمیتی داره مارکش؟ حالا یه هاله ای از اسمش تو ذهنم هست ها! ولی اسمشو نمیدونم!
عجب!
ش به خواهرم بر می گرده 
منظورت از عجب این هست که اشتباه می کردم یا مثلا اسکولم؟
جدی پرسیدم
پاسخ:
نه منظورم این بود که عجب جالب! این رفتار جدید بود برام و خوب بود به نظرم چون اصل موضوع رو گرفته بودی :)
البته من خودم اینطور نبودم و خیلی رو پاگشاهام حساس بودم اون زمان. چون توهین زیاد دیدم البته.
مارکش رو رفتم نگاه کنم دیدم رنگش رفته از روی بدنه. از بس من تمیزم و هی تمیزش کردم.
حالا بعد قطعات دیگه ش رو نگاه میکنم.