ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3196.

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۹ ب.ظ

بعضی غذاها رو اصلا پایه نبودم درست کنم.

مثل دیزی، مثل کشمش پلو..

فقط به برکت حضور بچه ها و علاقه ی پسرکه که می پزم

و بعد از دست پخت خودم لذت می برم و می فهمم چقدر خوشمزه ن!

اینطوری میشه که میرن تو لیست غذاهای کثیرالطبخ!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۹ خانم الفــــ
:)
زن ها بعد مادر شدن ،انگار،واقعا عوض میشن :) حتی توی جزئی ترین مسائل.
پاسخ:
آرهههه واقعا همینطوره. انگار خیلی از حس و حالها تازه بروز پیدا میکنه.
البته به نظرم مردها هم همینطورند. وجود بچه ها باعث میشه آدم شور زندگیش دو چندان بشه..
بچه ها موجودات عجیبی ان. بهشتیِ بهشتی :)
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۸ مهراد فروتن
پسرک دیزی خوره !!! :)))
ایول ... بابا خوش سلیقه :)
پاسخ:
:)
بله کاملا :)
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۹ خانم الفــــ
چقدر خوشبختی شما :) الحمدلله..هم مادری و هم همسر. :)خدا همه تون رو حفظ کنه ان شاءالله
پاسخ:
:)
بله خب الحمدلله. اینم جنبه ای از خوشبختی میتونه باشه :)
ان شالله همه و مخصوصا شما به زودی به این لذت ها برسن. همچنین شما :)
وااای دقیقا البته من به برکت همسرم تغییر کردم خخخ
مخصوصا در مورد دیزی و عدس پلو (:
پاسخ:
چه همسر خوبی هستی شما :)
خدا حفظت کنه برای همسرت :دی
وااااااااااااااااااااااااااااااای به به دیزی
من عاشق آب گوشت و غذاهای سنتی ام. هیچی جاشون رو نمی گیررررررررررررررررررررررره. مخصوصا آبگوشت های مامان گلم - مادر آقامون-
پاسخ:
:)
به به! :) چه عروس خوبی :)
نوش جونتون. من جای شما باشم باهاشون تماس میگیرم که این جمعه میایم آبگوشت مهمون شما :)
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
ممنون. :)

عقدیم فعلاً. مامان گلم هر موقع آبگوشت بپزنند فوری زنگ می زنند دعوتم می کنند اون جا. :)) دستم رو شده که عاشق آبگوشتم. 
پاسخ:
سلامت باشی :)
چقدر خوب :)