ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3199.

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

کابینت کاره دوباره ما رو قال گذاشت

و به شدت منو کفری کرد..




+منم انگار فقط منتظر یک بدقولی دیگه بودم

تا یهو منفجر بشم و همه ی بدقولی های تا الانِ آدمها بیاد جلوی چشمم..

نمیدونم مستر کی میخواد دست از اعتماد به آشنایان برداره!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
لوسی می

نظرات  (۳)

آخ آخ گفتی.. اصلا کارِ ت و بدی دست آشنا تو همه چی هم باهاش رودربایستی داری نمیتونی چیزی بگی..
پاسخ:
ها والا! خب مستر هم ملاکهایی داره که فقط تو آشنا پیدا میشه.
کلا برای مستر مهمه که کسی که کارمون رو انجام میده آدم مثبتی باشه!
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۰۹ مامان محمدمهدی
مگه هنوز کاراتون مونده؟!

پاسخ:
آره بابا کلا کابینتمون مونده! فک کن! الان بیست روزی هست که اینجاییم :(

آشنا بازی خر است
پاسخ:
خخخخ!