ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3206.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۷ ب.ظ

تو دوران عقدمون یه اسباب بازی از شیراز برای پسرک خریدیم

که الان یکی از مهمترین قطعاتش تو اسباب کشی گم شده،

و اساسی رو روانمه!



+با اینکه من معمولا سر این چیزها اعصابم خرد نمیشه و برام مهم نیست

اما این یکی برام دوست داشتنی بود :(

کاش پیدا بشه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۹ مهراد فروتن
:(
پاسخ:
پیدا میشه من میدونم.. :(
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۱ مامان محمدمهدی
پیدا شد؟
پاسخ:
نههه اینجا نیست فکر کنم خونه ی قبلی مونده یا خدای نکرده خدای نکرده دور انداخته شده :((
عقد؟

خوش به حالتون


:((((
پاسخ:
جااااان؟؟! خوش به حالمون که تو دوران عقد یه اسباب بازی خریدیم یا خوش به حالمون که یه قطعه ش الان گم شده؟! :|
خوش به حالتون که تو دوران عقد اییینقدر به دائمی بودنش ایمام داشتید برا بچه ی آیندتون اسباب بازی بخرید 
یادمه هررررکاااار رررر میکردم نمتونستم خودمو با اون مرد تصور کنم تو یه خونه زندگی می کنیم
پاسخ:
راستشو بخوای من شش ماه اول با مستر بودن اینطور بودم و مستر رو نمیخواستم!
حالا به دلایلی. اما کم کم به واقع دوست دارش شدم.
خب چه بهتر که شما خیلی زود به این نتیجه رسیدی. خیلی مهمه دیگه دوران عقد برای همین تصمیم گیریهاست.
فکر کن حالا رفته بودی زیر یه سقف بعد هر روز با خودت میگفتی کاش جدا میشدیم از اول! این خوب بود؟! :(
عزیزم 
آخرش اون بود که تصمیم گرفت
تصمیم گرفت منو از زندگیش پرت کنه بیرون 
وگرنه که من بی خواستگار مجبور بودم همونجور که برای طلاق هم مجبور شدم..
پاسخ:
:(
چه تلخ :(
امیدوارم شرایط بهتری برات رقم بخوره و این بار خودت شرایط رو در سطح خیلی خوبی حفظ کنی.