ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

149.

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ
این که یکی کل محرم و صفر
ابروهاشو برنداره
و تیپ ظاهریشو عزاداری کنه
یعنی حرمت عزای سیدالشهدا رو نگه داشته؟؟!


+آیا این کار ارزشه؟!
واقعا سواله برام.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۷
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۲ تنها دلشکسته

دارم مطالب آرشیوی را کم کم میخوانم :)

برا منم سواله؟ جوابشو میدونید؟ واقعا برداشتن ابرو تو محرم وصفر گناهه!!؟؟

پاسخ:
عه! لطف داری. من رو بردی به اون روزگارانم..
نهههههه گناه که نیست اصلا. سوال اینه که اگر برنداریم ثواب کردیم آیا؟!
که خب جوابش اینه که نیتت مهمه دیگه.. چی بگم والا.
اگه آدم شوهر داشته باشه و بخواد جلوش با کلی سیبیل و ابروی دراومده بگرده فک کنم ثواب که هیچی، گناهم داشته باشه :)) ظاهرا حرفم شوخی بود ولی باطنا به نظرم درست باشه. البته شنیدم که بعد واقعه ی کربلا بعضی از زنان امت تا یه مدت حتی موهاشون رو هم شونه نمیزدن و اینا اما نمیدونم چقدر درسته. 
در کل فکر نکنم کار خیلی خیلی ارزشمندی باشه. به قول شما نیت مهمه. 

+ دارم آرشیوتون رو میخونم :)
پستای اول یه وب قشنگه واسم :)
پاسخ:
خطهای اولتونو خوندم گفتم خدایا چی داره میگه😅
مخصوصا که کامنت قبلیتون در مورد بیبی فیس بودنم بود گفتم حتما فکر کردین از شلختگی بچه سال دیده شده م 😂😂
وااای مردم از خنده:))))


آره آره نیت مهمه :)

ای وای :))))
پاسخ:
:))))
ممنون که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردی :))
و یه ممنون دیگه هم بابت اینکه رفتم آرشیومو خوندم. رفتم به اون روزها.
چقدر عصبی بودم اون موقع! انگار تو همه پستهام دعوا دارم :))
خواهش میکنم :دی

به نظرم یکی از لذتای وبلاگ نویسی دیدن همین سیر تغییرات خودمونه :)
پاسخ:
آره واقعا حس خوبی داره.