ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3209.

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

امروز بعد از مدتها

که پسرک هوسِ "ساندویچِ الویه با گوجه فرنگی که توی پلاستیک مخصوص ساندویچ گذاشته بشه و تو پارک خورده بشه" کرده بود

و هی میگفت و میگفت و میگفت،

این مهم رو براش انجام دادم و عصر به صرف ساندویچ رفتیم پارک.

اونم کدوم پارک؟!!

پارک خاطره هااااا!

:)




+تا حالا دقت نکرده بودم که پارک خاطره های دوران عقد من و مستر

همین چند قدمی خونه مونه!

+آخ که چقدر این خونه خوبه! :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

خونه ی خوب نوش جونت
پاسخ:
:))))
انقدر میخندم وقتی این پی نوشت رو میذارم پای پستهام :)
بیشتر به شوخی شبیه شده برام :))
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۳ مامان محمدمهدی
وای از دست این پسرک و هوسهای هوس انگیزش
دلم همین الان خوردن سالاد الویه میخواد اونم تو پارک
خداروشکر که خونه تون اینقده خوبه:)
پاسخ:
:)))
ان شالله همین امروز برین پارک سالاد بخورین. :)
:))))
انقدر میخندم وقتی این پی نوشت رو میذارم پای پستهام :)
بیشتر به شوخی شبیه شده برام :))
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۵ مامان محمدمهدی
ممنون.آمین
اتفاقا اگه ناراحت نمیشی بگم که  امروز که خوندمش با خودم گفتم این دختره هم شورشو درآورده دیگه. لعد گفتم باید بهش بگم دیگه ننویسه؛ آخرش یه بلایی سر خونه میاره با این تعریفا و گفتناش:))
پاسخ:
:)))
آره میدونستم این تصورداره کم کم ایجاد میشه اما باور کن هربار مینویسم بلندبلند میخندم! :))
حالا یه بار داشتم usb رو به سیستم میزدم همون بار اولی که زدم درست بود و لازم نبود بچرخونمش، خواستم بیام بنویسم آخ که چقدر این خونه خوبههههه :)))))
(اگه شنیده باشی این یه جوک بود در مورد بهشت :) که تو بهشت همون دفعه ی اول که usb رو به سیستم بزنی درسته :))
بچه ها الان خوابن که آنلاینی:)
من پستی که پاک کردی رو خوندم! بگم؟ بگم؟:)))))
پاسخ:
آره خوابن :)
بگو خب! بگوووو! :))))
نمیدونم چی شد که حذفش کردم! یادم رفت دلیلمو! الان باز میذارمش! خخخخ!