ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

150.

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ق.ظ
مستر از صبح که بیدار شده،
همه ش داره جومونگ می بینه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۳ محبوبه شب
: )))))))))))))))))
خوب میتازونه ها :دی
جومونگو میگم
کلا فیلمای کره ای تو ایران خوب فروش میرن خووووب : ))))
پاسخ:
هعی خواهر جااااان! :))
البته خدایی مضامین فاخری هم داره :)
قشنگ معلومه که منم تأثیر پذیرفتم از مستر:))
۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۲ محبوبه شب
مضامین فاخر؟ /با لحن جناب خان/
بابا همه ش افسانه ست :|||
پاسخ:
آرهههه خب افسانه باشه!
کلا بر اساس ولایتمداری در راستای نیل به اهداف متعالی و مبارزه با ظلم می چرخید این فیلم.
من اهل تماشاش نیستم اما خدایی مضامین فاخر داشت! :)
بستگی داره چطوری نگاه کنی.
افسانه بودنش هم جالبه. :)