ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3249.

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

میرم تو اتاق پسرک

می بینم رو تختش خوابیده.

میخوام بیام بیرون،

که ماشینی که پشتش گذاشته توجهمو جلب میکنه.

ماشینو بر میدارم که موقع غلت زدن، نره روش و اذیت نشه..

یاد تو می افتم

که چه بسیار بلاها که قبل از وقوع از من دور کردی،

و بدون اینکه بفهمم من رو در پناه خودت حفظ کردی..



+ و کَم من فادِحٍ مِن البَلاءِ أقَلتَه، ... و کَم مِن مَکروهٍ دفعتَهُ (دعای کمیل)

و چه بسیار خطراتی که قبل از اینکه به من برسد مانعشان شدی، و چه بسیار ناراحتی هایی که پیش از وقوع از من دفع کردی..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
لوسی می

نظرات  (۸)

چه تذکر قشنگی، ممنونم
آیکن بوسه و قلب و گل
پاسخ:
قربونت :)
ممنون از لطفت :)
وااای
چقدر عالی گفتی

پاسخ:
قربونت. :)
ممنون از لطفت:)
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۰ خانم الفــــ
عالی بود...ممنون...
بغض کردم..
پاسخ:
الهی :)
خودم هم وقتی به یاد جملات کمیل افتادم بغض کردم..
یه حس عجیبی پیچید تو تنم!!!!!
یه بوس واسه تو، یه بوس واسه خدا ^____^
پاسخ:
عزیزممم..
:)
من چقد بگم عالی بود این پست؟
مرسی خیلی زیاااد ^_^
پاسخ:
قربونت :)
چقدر قشنگ...
یه دفعه یه جوری شدم
چرا اینقدر کم یادم می افته که چقدر هوامو داره؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
:)
اکثرمون کم یادمون میفته..
از خصوصیات بنی بشره.
پر از آرامش
پر از معنویت


ممنونم
پاسخ:
:)
قربونت.
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۰ مامان محمدمهدی
آخی
چه خدای خوبی داریم:)
پاسخ:
:)