ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3253.

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ

حالا که نظم تایمی زندگیمون

به 80 درصدِ حد نرمالِ دلخواهم رسیده،

خوبه که رو محتوای زندگیمون کار کنم..

شادی، اولین چیزیه که میخوام جزئی از زندگیمون باشه..

یک خانواده ی شاد..

کاملا شاد :)



+تجربه، پیشنهاد، نظر لطفا.

کاملا استقبال میکنم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۷
لوسی می

نظرات  (۶)

منم استقبال میکنم! :/
چون به شدت به چنین روحیه ای نیاز دارم.
پاسخ:
منم نیاز دارم و اصلا دوست ندارم بچه هام حسرت شادی و خوشی به دلشون بمونه.
1. استفاده از رنگ شاد... مخصوصا تو اتاق و پوشش بچه ها
2. پارک رفتن خانوادگی
3. رفت و آمد با خانواده های بچه دار
4. بازی ردن و شعر خوندن :)
5. و البته غذا های مدل دار که بچه ها رو ذوق زده کنه
پاسخ:
هومممم :)
عالی بود :)
یکی از چیزایی که خیلی تو روحیه ی بچه ها اثر داره پارک رفتنه. مخصوصا بچه هایی که خیلی انرژی دارن...
قصه گفتن واسشون. بچه ها خیلی دوست دارن مخصوصا که خیلی چیزا رو با قصه میتونی یادشون بدی
نقاشی کشدن
حباب بازی
آب بازی (من جدیدا یه تیکه یخ میدم دست بچه ها کلی باهاش بازی می کنن تا آب بشه حسابی سرگرم میشن و ذوق میکنن.)
کیک درست کردن خخ من هربار کیک درست می کنم بچه ها کلی خوشحال میشن.
البته میدونی به نظر من هر کسی با یه چیزی خوشحال و شاد میشه. باید ببینی بچه هات چه جیزی رو خیلی دوست دارن و اون کار رو براشون انجام بدی
مثلا بچه های من عاشق مهمون هستن. این خیلی تو روحیه شون اثر داره
پاسخ:
آره چقدر دلم میخواد وقت برای پارک رفتن پیدا کنیم
از وقتی اسباب کشی کردیم هنوزکارهای خونه مون تموم نشده که بخوایم به خودمون برسیم.
ممنون از پیشنهاداتت. عالی بودن مخصوصا کیک که پسرک من هم اساسی عاشقشه :)
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۲ مامان محمدمهدی
بازی کردن با بچه ها خیلی موثره، هم روحیه بچه ها عالی میشه و هم به تبع عالی شدن روحیه بچه ها خودتون هم شاد و راضی میشید.
دیگه دیگه دور کردن افکار منفی و فکر نکردن به گذشته های نه چندان خوب
از دنیای مجازی فاصله گرفتن هم فکر کنم موثر باشه، یعنی من این تجربه رو دارم.وقتی دور میشی به کارات میرسی و رضایت حاصل میشه و به دنبالش هم شادی و عکسش هم که کاملا مشخصه چطوریه
پاسخ:
آره واقعا همینطوره.
منم از وقتی با بچه ها بازی میکنم و تا وقت خوابشون نت رو برقرار نمیکنم خیلی راضی ام.
اما به نظرم خودم قدری عصبی ام! از اینکه هنوز کارهای خونه مونده شاکی ام.
و وقتی مستر میاد از بس میدویم دنبال انجام کارهای خونه که دیگه واقعا کلافه میشم.
و بلد نیستم از درون خودم رو نسبت به وقایع بیرون خونسرد و آروم کنم.

یه لیست از قانونای خونتون تهیه کن که به نظرت ارزش داره روشون وایسی. بعد توی بقیه موارد سعی کن تا جای ممکن بهشون آزادی بدی
یکی دو ساعت در روز با تمااااااااااام وجود براشون باش، بازی کن  و لذت ببر
یه ساعتی رو برای خودت تنهایی بذار
یه زمانایی رو برای بازی 4 تایی بذار
پارک برین
یه سری معنویات روزانه داشته باش
سعی کن کارای روزمره رو برای بچه ها به یه تفریح تبدیل کنی. یعنی هر کاری رو به یه روش بازی انجام بدین

همینا به ذهنم رسید.
پاسخ:
ممنون از پیشنهادات عالیت :)
در مورد شماره ی اول میشه یکی دوتا از قوانین خونه خودتونو بگی؟ چی مثلا؟
ما الان قوانینمون داره با توجه به بزرگ تر شدن شاهزاده تغییر می کنه. ولی سعی کن راحت گیر باشی.
مثلا تا غذا نخوره نمی تونه خوراکی بخوره
یا اگه خیلی گریه و اذیت کنه نمی تونه سی دی ببینه
اگه فوتبال ببینه باید فردا یکی از کارتوناشو نبینه
پاسخ:
جالب بود. ممنون
من اصلا چنین قوانینی ندارم.
جز همین دوتایی که گفتم هیچوقت قوانین خاصی یادم نمیاد.
قوانین رو بداهتاً با توجه به شرایط تعیین میکنیم.
مثلا اگر ببینم حاضر نیست بره بخوابه،میگم اگر بخوابی عصر میریم پارک وگرنه نه!
اما این قانونها همیشگی نیست.
برای دستشویی رفتن نه، از زمان از پوشک گیری ثابت بوده! مگر اینکه در کمتر از یک ساعت قبل از این موقعیت ها رفته باشه دستشویی،
وبرای اسباب بازی هم اگر فقط یک اسباب بازی باشه میتونه بیاره تو پذیرایی و بعد از بازی جمعش کنه.
برای تلویزیون و خوراکی و اینها هم بداهتا با توجه به شرایط حکم صادر میکنم که البته این حکمهام کاملا قابل انعطاف و مذاکره ست.