ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3258.

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

دوستانِ مامان!

بیاین قوانین خونه مون برای بچه ها رو با هم به اشتراک بذاریم.



+من الان فقط دو تا قانون یادمه!

یکی اجبارِ دستشویی قبل از خواب، قبل از بیرون رفتن و قبل از صبحانه،

و دومی ریختن اسباب بازی ها فقط در اتاق خودشون!

بگین منم یادم بیاد میگم.

کمک کنیم به هم تو مادری :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۹
لوسی می

نظرات  (۵)

ما قانون دستشویی رفتن قبل خواب رو داشتیم. ولی چون دیدم قشقرق سرش زیاده بی خیالش شدم
قانون ریختن تو اتاقم خیلیییی خوبه ولی شازده پسر ما که متوجهش نمیشه هنوز
پاسخ:
:)))
آره ما هم قشقرق داریم اما همچنان سر حرفمون هستیم که! ان شالله که درست بشه.
اما قشقرق ما بیشتر سرِ دستشوییِ قبل از صبحانه س :))
آره برای گل پسر ما هم جواب نمیده.
یکی از قوانین ما غذاخوردن و آب خوردن فقط تو آشپزخونه ست. (چون نمیتونم روزی سه بار همه ی خونه رو جارو بزنم)
یه قانون دیگه مون اینه که کسی با گریه نباید حرف بزنه. هر چی میخواد باید بگه مامان لطفا اونو بهم بده اما گریه نداریم (چقدرم که گوش میده)
یکی دیگه اینکه بچه ها باید سر یه تایم مخصوص بخوابن
... بچه ها نباید به موبایل دست بزنن چون خیلییییی مضره
یه قانون دیگه اینه که به هیچ عنوان غذای ناسالم نباید وارد برنامه غذایی بچه ها بشه(خیلی کم پیش میاد که غذای فست فود بهشون بدم)
فعلا همینا رو یادم میاد
پاسخ:
عه! چه سخت! سخت نیست براشون؟
آرهههه اینو همه گفتن ولی من به چشم قانون ندیده بودمش. هرچند که انگار واقعا قانون نانوشته ست برای ما هم. من هروقت گریه میکنه و حرف میزنه میگم متوجه نمیشم چی میگی و بعد آرومش میکنم که حرفشو بدون گریه بگه.
بعد بدون گریه میگه دیگه :)
آفرین عالی.
الحمدلله پسرک که اصلا فست فود دوست نداره :)
این یکی از بزرگترین نعمات خدا بر منه! هرچند که از بقیه پفک و چیپس خوردن آموخته و ما در تلاش برای از بین بردن این عادت هستیم :(
ممنونم.
اوووووووووووم، بذار یادم بیاد:)
تا حد ممکن با گریه و لوس کردن به خواسته اش نمیرسه
موقع غذا، خوراکی ممنوعه
حتما باید با فاصله تلویزیون ببینه
بیشتر از یک ربع تا نیم ساعتِ متوالی تلویزیون نمی بینه

فعلا همینا یادم میاد، باز شاید اومدم:)
پاسخ:
اینکه با گریه به خواسته ش نمیرسه که قانون نیست!
هست؟
ما هم همینطوریم. البته من بروز میدم که متوجه نمیشم چی میگی و این باعث میشه گریه نکنه.
بقیه ی قوانین هم عالی بود مخصوصا یه ربع و نیم ساعت متوالی.
مرسی
خب بستگی به علت گریه اش داره، اگه وقتی باشه که جای ناراحتی و گریه باشه، اول آرومش میکنم، و مثل شما میگم متوجه حرفت نمیشم و ... بعد علت گریه و خواسته اش رو می پرسم
ولی اگه وقتی باشه که عمدا برای لوس کردن خودش و به دست آوردن مطلوبش باشه( که متاسفانه اخیرا زیاد شده) قاطعانه بهش میگم: با گریه صحبت نکن، من متوجه نمیشم
بعد که آروم صحبت کرد، تصمیم میگیریم کاری که خواسته رو انجام بدیم یا نه:)
پاسخ:
آرهههه.
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۳ مامان محمدمهدی
سلام
1- قانون مسواک قبل خواب که اجرا نکردنش محاله
دستشویی قبل خواب هم قانون نیست تو خونه ما ولی میبینم که خودش راغبه)
2-بازی با تب لت روزی نیم ساعت که شاید هفته ای یکبار بیشتر از نیم ساعت شه اگه دیگ هازش خیلی راضی باشم
قانون دیگه ای یادم نمیاد و فکر میکنم نداریم
البت هاین قوانین برای محمدمهدیه که خیلی آقاست و همه جوره خودش اکی هست و نیاز به قانون زیاد نداره ولی فکر کنم سر فاطمه که بزرگتر شه مجبور باشم خیلی قانون وضع کنم از بس که....:))
پاسخ:
سلام. :)
آره ما هم این قانون رو داریم :)
قانون 2 هم خیلی خوبه :)
وای چقدر خوب خوش به حالت که پسرت اینقدر اوکیه:)