ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3272.

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

اول ماه 5 گیگ نت خریدم.

الان 1.7 گیگش مونده

و فردا اعتبار زمانیمون تموم میشه!



+چی دانلود کنم؟! :|

پیشنهاد بدید!

+قبلا با همسایه ی شمالی از یه مودم استفاده میکردیم و مشترکا نوبتی نت میخریدیم؛

باورم نمیشه که اونجا حجم مصرفی هرماهمون 25 گیگ بود!!

احساس ضرر میکنم به تماااااااام معنا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۴
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۵ شهریار صامت
خوب .... من بودم میرفتم چندتا آهنگ جدید خوب دانلود میکردم... کارهای جدید امیر عباس گلاب.
یا فیلم کوتاه دستور آشپزی..):...
مثلا منم آشپزیم خوبه..
پاسخ:
ممنونم اما ترانه های ایرانی و فیلم های ایرانی رو به خاطر دینی که میاره دانلود نکنین.
فیلمهای آشپزی پیشنهاد خوبیه اما واقعا حجم یک و هفت دهم گیگی رو پر نمیکنه!
:)
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۳ مامان محمدمهدی
پیشنهادی ندارم
چن خودم کلا تو کار دانلو هیچی نیستم و کل استفاده م از اینترنت به تلگرام و وبلاگ خونه ختم میشه
۲۵ گیگ خیلیه خداییش
چیکار میکردن مگه؟:)
پاسخ:
آره منم مونده بودم چه کار کنم به پیشنهاد مستر یه فیلم خارجی داریم دانلود میکنیم. ما هم اهل دانلود نیستیم!
این توفیق اجباریه! خخخخخ! هیچوقت هم چک نمیکردیم که کِی نت تموم میشه چون همیشه زیر یک ماه که زمانش بود تموم میشد.
اما این دفعه گفتم ببینم چقدر مونده یه ماهه نت خریدیم هنوز تموم نشده دیدم این همه مونده! خوب شد دیدم! :دی
خدایی خیلیه! من اصلا فکرنمیکردم اینقدرمصرفشون بالا باشه. فکر میکردم کلا همه تو نرخ همین 12- 13گیگن لابد! :|
احتمالا ماهی 20 تا فیلم دانلود میکردن دیگه! ولی خدایی فیلم ها هم زیر یک گیگه!
چی بگم والا که چه کار میکردن!! :|
ببینمشون بهشون میگم!

نمیشه انتقالش بدی؟
چقدر حیف
تا میتونی فیلم دانلود کن
از آپارات برای بچه ها فیلم و کارتون دانلود کن وقتی حوصله شون سر میره ببینن
یا سخنرانی های پناهیان و رائفی پور و ...
پاسخ:
هیچوقت چک نمیکردم چقدر مونده! چون همیشه زیر یک ماه تموم میشد.
اینبار یهو یادم اومد تو خونه جدید ما یه ماهی هست نت خریدیم چه عجیبه که هنوز حجمش تموم نشده،
گفتم یه چک بکنم دیدم این همه مونده هنوز!
خوب شد دیدم! :دی
آره اینم فکر خوبیه اما اینها حجمش خیلی کمه! الان من دارم یه فیلم خارجی دانلود میکنم 800 مگ حجمشه!
اینو دانلود کنم هنوز حدود 900 مگ می مونه و چه همه کلیپ آپارات باید دانلود بشه که تموم شه! اونم ظرف مدت یک روز! :|
خدا وکیلی چه میکردن 25 گیگ؟!!!
ما سه گیگ داریم هرماه معمولا تموم نمیشه تو ماه یا نهایت یک گیگ دیگه بخریم! تازه همسر مداااام کلیپ ورزشی دانلود میکنه و منم کلا زیاد تو نتم!
 شاید  اهل فیلم و سریال دانلود کردن بودن!
کارتن دانلود کن:))
پاسخ:
واقعا نمیدونم و حتما ازشون خواهم پرسید!
:)
راس میگیا! کارتون هم خیلی خوبه :)
ان شالله ماه بعد اگر زیاد اومد :)
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۹ مهراد فروتن
فیلم یا آهنگ 
ترجیحا فیلم 
پاسخ:
آره منم فیلم دانلود کردم.