ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3273.

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

کابینت کار ما ان شالله که امروز برای آخرین بار

اومده و مشغول کارهاست،

و من هم با لپ تاپ نازنین نشستم تو اتاق

کنارِ دیسِ کیک مرغی که خیلی دوستش دارم

و جاتون خالی خوشمزه شده واقعا.

حتما امتحان کنین.

:)


+البته ورژن تره دارش رو درست نکردم. و از این کار راضی ام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
لوسی می

نظرات  (۹)

یادم نیست دستورم از کجابود
ولی اغلبشون تره رو دارن
ولی اصلا نمیفهمم سرش رو...چون واقعا تناسب نداره و اصلا هدفشون رو نمیفهمم از گنجوندنش این وسط
کار خوبی کردی بدون تره درست کردی
پاسخ:
آره اغلب تره دارن. اینی که من درست کردم هم تره نداشت اما پیازچه رو داشت!
چی بگم والا :)
شما که گفتین تصمیم گرفتم بدون تره درست کنم. :)
ان شاالله که آخرین بار باشه. خیلی سخته دائم تو خونه کارگر بیاد و بره... ما هم اولین ماه رو تو خونمون با کارگرهای محترم گذروندیم...
نوش جونتون. منم بدون تره رو بیشتر دوست دارم
پاسخ:
ممنونم اما نبود :((
تموم نکرد کارشو..
الان چهل روز بیشتره که ما اینجاییم و هنوز کارهامون رو هواست :((
قربونت :)
شما که گفتی تصمیم گرفتم معطل تره نمونم! :)
+خوب شد اومدی. یه مدته که نمیتونم برات کامنت بذارم..لینک کامنت برای من فعال نیست اصلا!
ما هم بالاخره دیروز کار ایزوگاممون هم تموم شد و بالاخره به زندگی عادی برگشتیم :)
پاسخ:
الحمدلله.
من که اصلا چشمم آب نمیخوره تا آخر صفر به زندگی عادی برگردیم! :|
خدایا 
این کیک مرغی پختن رادبه ما یاد بده آمین
یعنی دستور پختش را برای ما ظاهر کن!!
پاسخ:
:))
یه سرچ بکن تو گوگل کیک مرغ یه عالمه پیج دستورشو گذاشتن.
خوب تو بذار 
پاسخ:
خب شما بسرچ! خخخخ!
من باید هی نگاه کنم از روی سایت که میزان دقیقشو بنویسم اینجا! که هرکدوم چقدر میخواد.
اما اگر میخوای موادشو بگم که چی ها توش بود اینا بود:
سینه ی مرغ، هویج، خیارشور، تخم مرغ، ذرت، پیازچه و اومممم همینا رو ریختم. با سس مایونز و ماست خامه ای.
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۶ مامان محمدمهدی
هووووممم:))
پاسخ:
:)
برای پذیرایی، برای کابینت کارها هم بردیم! خخخخ!
دستت درد نکنه 
لااقل فهمیدم چی توشه :)
نتم ضعیفه خواهر

پاسخ:
عزیزممم. قربونت اصلا حالا که متاثر شدم از ضعیف بودن نتت دقیقشو میگم.
یک چهارم سینه ی مرغ رو ریش ریش می کنیم، یه دونه تخم مرغ، یه نصف هویج، چهار تادونه خیارشور، حدود 18 عدد نون تست، یه قاشق ذرت، سه تا پیازچه، یه نصف فنجون سس مایونز و نصف فنجون ماست خامه  ای با نمک و فلفل!
بعد اطراف نون تست ها رو می بریم و کنار هم می چینیمشون، (من تو یه دو ردیف سه تایی چیدم) بعد روش این مواد رو می مالیم، باز نون تست میذاریم، باز مواد میریزیم، باز نون تست میذاریم. آخرش هم اگر خواستی باز سس میزنیم روی لایه ی نون تست آخری!
یعنی یه لایه نون، یه لایه مواد، یه لایه نون، یه لایه مواد. این هیجده تا نون تست میشه سه طبقه.
بعد هیچی دیگه میذاریم تو یخچال، و فرداش سرو میکنیم :)
این مقدار میشه شش تا نون تست سه طبقه ای.
خوشمزه ست امتحان کن. البته اگه اهل دسرهای سس آلود هستی.

ای جون شصت و هفتی مامان 
عه یعنی کیک مرغ اینه خداخیرت بده بابامن فکر کردم واقعاکیکه خخخخ
همه شم فهمیدم جز اون قسمت داخل پرانتز رو 
تخم مرغ آب پز؟ اون مخلفات همه پخته اند دیگه؟
هعی خواهر من تیر ماه پول دادم نت شاتل خریدم بنا به برخی مسایل!!!!هنو وصل نیست و روم هم نمیشه بگم بیان وصل کنن بس که دیرشده هی دارم پول نت سیم کارت میدم !!!!   :/
بعد توخونه خودمون نتم ضعیفه جایی غیر شیفت هم که نمیرم اونجا هم که اصصصصصلا جای این کارا نیست کلا چندوقته نمیبرم گوشیموباخودم


به نظرم بد نباشه یاد الویه افتادم یه جورایی گرچه متاسفانه الویه با کالباس رو خیلی بیشتر دوست دارم تا با مرغ

پاسخ:
قربانت :)
آره همون الویه ی بدون سیب زمینیه انگار که لایه لایه با نون تست خورده میشه.
فقط مرغ و تخم مرغش پخته ست دیگه.
هویج خام ذرت خام 
جالبه 
بازم ممنون

ببین 
برای شام خوبه آره؟ نهار که نمیشه؟ شکم سیر کن مردها هست؟
پاسخ:
هویج که خام، (من رنده کردم)
ذرت هم کنسرو ریختم. خام نیست که!
آره برای شام خیلی خوبه.
بستگی داره که اون مرد چقدر اهل سس خوردن باشه!
آخه بعضی مردها خوششون نمیاد.
اما مثلا مستر سالاد ماکارونی رو هم به عنوان شام دوست داره :)