ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3276.

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

بیماری بچه ها،

به واقع منو از جنبه ی روانی از پا میندازه..

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۵ مامان محمدمهدی
روانی و جسمی:(
چند روزه بچه ها ویروسی شدن من از بردن فاطمه به دستشویی در دفعات زیاد دیگه واسم کمر نمونده
بقول تو بعد روانیش هم که بماند
پاسخ:
آره دیگه.. واقعا آدمو خسته میکنه.
اما منظورم هر نوع بیماری بود خدا نخواد بچه ای خدای نکرده اسهال بشه که دیگه پدر دراره! :(
ان شالله خدا خیلی زود فاطمه ی گلت رو خووووووووووب خوب تحویلت بده :)
وای پسرای ما هم دوباره مریض شدن. شازده هم بسیااااااااااار بدمریضی
پاسخ:
آره پسرهای منم :(
پسرک که الان دیگه رو به بهبوده اما گل پسر تازه شروع شده :(
ان شالله خدا هرچه زودتر شفا بده بچه های بیمار رو و در کنارش بچه های من.
ان شاالله که زودتر خوب بشن بچه هاتون
واقعا سختترین بخش زندگی من وقتیه که بچه ها مریض میشن. به قول شما جنبه ی روانیش خیلی سختتره
دخترک منم داره دندون درمیاره و حسابی با این دندوناش منو پیر کرده )))))))))))))):
پاسخ:
ممنونم ان شالله. :)
آره خدایی خیلی سخت و بد میگذره. اصلا هر سرفه هر عطسه هر ناراحتی تا برطرف شدن کاملش، فرسایش روحی ایجاد میکنه.
آرهههه گل پسر منم چهار تا با هم داره در میاره :(
توی دو هفته ی گذشته، این فاجعه (مریضی پسرکوچیکه) رو به صورتی شدیدتر (که تا حالا اینطوری مریض نشده بود) درک کردم. طوری که یک روز واقعا کم آوردم و های های گریه کردم.
بعد جسمیش هم که هر کس منو دید گفت چی شده که اینقدر لاغر شدی...
جنبه ی روانی این قضیه این طوریه که روح خونه کلا فرسوده میشه وقتی بچه ی پرانرژیه خونه مریض میشه و همه جا ساکت میشه...

دیروز که واسه پیگیری درمان پسرکوچیکه رفته بودیم مرکز طبی، نفسم بند اومده بود از دیدن اون همه بچه ی بیمار
ان شاءالله همه ی بچه ها سالم و سلامت باشن...
پاسخ:
وای خدا صبرت بده.
البته گل پسر من هم بی سابقه مریض شد متاسفانه :(
دقیقا همینطوره.
ان شالله که خدا همه بچه ها رو شفا بده و والدین رو با مریضی بچه ها امتحان نکنه..