ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3277.

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ب.ظ

واقعا گاهی منتظر یه تلنگرم

که بهانه ای باشه برای اینکه

تا مدتها تو خودم فرو برم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
افسرده میشی یعنی؟
پیش دکتر رفتی؟ یا عادیه؟
پاسخ:
نه میرم تو فکر!
افسردگی نیست!
بعدم دو سه ساعت بیشتر نیست!
بیشتر هم سرِ شنیدنِ مرگ آدمها اینطور میشم!
هرکی میخواد باشه! فکرکردن به مردن خیلی منو می بره تو خودم!
هرچند که الان فکر میکنم این خیلی هم عادی نیست!
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۸ گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

پاسخ:
ببخشید منتظرِ چی؟!
منم دقیقا در مورد شنیدن خبر مرگ اینطوری میشم البته الان وضعم بهتر شده قبلا شاید یکی دو هفته داغون بودم... فکر اینکه اون الان تو چه وضعیه و من اگه بمیرم چه وضعی دارم یا خونواده م چی میشن یا...
پاسخ:
آرههههه دقیقا.منم همینطورم.. مخصوصا اینکه نمیدونم قراره چطور بمیرم :(