ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3282.

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ق.ظ

ذره ای برام اهمیت نداره که او

فردا تا ساعت چند صبح میخواد بخوابه

و یا حتی قراره کارش رو چطوری ارائه بده..

تنها چیزی که برای من مهمه

اینه که امشب

پسرم با بغض به رختخواب نره

و با بغض نخوابه..

پس اینو بهش بگو

و به خونه برگرد لطفا!!



+پشت این چند خط، دریایی از گلایه و غر و هرچی که بگین نهفته ست

اما خب، گویا قابل انتقال نیست...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

او؟
پاسخ:
یکی که مستر برای کمک بهش رفته بود.
به این دلیل که طرف گفته بود فردا میخوام تا ظهر بخوابم
و فردا وقت ندارم بیای کمکم! الان بیا! :|
پسرک بدون باباش بغض میکنه واسه خواب؟
آخی عزیزم..
پاسخ:
:)
نه. اونطوری ها هم نیست. روش اثر میذاره اما کلا پسر صبوریه. بعد هم به اندازه ی کافی با ماموریت بودنهای باباش مواجه شده.
امروز اوضاع فرق میکرد برامون. گل پسر هم مریض بود و مدااام بغل من. برای همین نبودن باباش به چشمش اومد :)
چقدر بده که گاهی مردها کمک به دیگران رو در اولویت می بینن و نمیتونن به دوستاشون نه بگن...
منم گاهی بدجوری با این مشکل مواجه میشم
پاسخ:
آره واقعا.
ولی برام جالبه که اصلا نگاهشون به این موضوع مثل ما نیست.
و مثلا برای مستر اصلا جا نمیفته که من چه تصور و دریافتی از این مسئله دارم.
میگه تو سخت میگیری! مهم اینه که آدم به همه کمک کنه تا جایی که میشه!
بعد من احساس میکنم که لابد روحم کوچکه که اینقدر مثل مستر سعه صدر ندارم :(
و اوضاع بدتر از بد میشه برام.
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۴:۰۶ تنها دلشکسته

سلام

عیدت مبارک.

اونوقت او کیه که همسر به شما ترجیحش داده والا؟!!!!!!!! حتمی مادرشوهر گرامی هستن!!!

پاسخ:
سلام.
نه مادرشوهر نبود.
یه بابایی! با یه عالمه دلِ خوش و طلبِ نگرفته لابد! :|
البته مستر اونو به ما ترجیح نداد.
وقتی که میرفت اوضاع خوب بود.. ولی خب بعدش یه کم وضع به هم ریخت.
اما من تعجب کردم که با اینکه گفت صبح میخوام بخوابم و فردا وقت ندارم بیای کمک
مستر گفت باشه پس الان میام! :|
در پاسخ به جوابتون به سوال او؟

وع!!!!!!!!!!!!!
بعضی مردم چقدر خر ند!   :/
پاسخ:
طلبکارند.
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۰ مامان محمدمهدی
امان از اینهمه مردم داری مستر:)
شوهر من یکم بیاد پیششون آموزش:)

پاسخ:
والا به خدا :|