ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3360.

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

لحاف پهن کردم رو زمین،

و دارم روکشش رو میدوزم.

پسرک میگه:

مامان سه مدل دوختن داریم.

یکی اینکه پهن کنیم رو زمین و بدوزیم.

یکی اینکه لباسه تنمون باشه بدوزیم*.

یکی اینکه لباسه تنمون نباشه با چرخ خیاطی بدوزیم.

:)


+یعنی تقسیم بندیش کُشت منو! کلی قربون صدقه ش رفتم.

*یه روز داشتیم میرفتیم بیرون، دیدم سرشونه ی لباس پسرک درزش باز شده.

همونطور که تنش بود دو تا کوک زدم و رفتیم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ خانوم لبخند :)
ماشاءالله :)
یه چیزی میشه این پسر شیرین :)
عزییییییززممم
پاسخ:
:)
قربون محبتت.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۹ تنها دلشکسته

سلام

آخی :))

چه پسری :)) باهوش و دوست داشتنی و کلا خوردنی :)))

پاسخ:
سلام. ممنون از لطفت.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۴ مامان محمدمهدی
حقوقدان خوبی میشه:)
پاسخ:
خخخخ!