ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3361.

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

بعد از این مدتی که از سرما یخ زدیم،

امروز با هفت روزه شدن سرماخوردگی گل پسر

مستر تصمیم گرفت بالاخره هرطور شده امشب برای خونه پنل رادیاتور بخره!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۷ مامان محمدمهدی
هفت روز مریضی بچه هم خیلی سخته:(
خوبه بالاخره راضی شدن
ما که دو سه هفته ست ناله میزنیم شوفاژارو روشن کنن اینگار نه اینگار:)
پاسخ:
خیلی!
هر روز فکر میکنم خوب شده!
اما صبح روز بعد دوباره یه علامت جدید داره.
امروز چشمش هم درگیر سرماخوردگی بود :(
گل پسر کل سواد پزشکی منو این روزها زیر سوال برد و من خیلی هم احساس گناه میکنم البته! :(
آره دیگه امروز مستر ضربتی عمل کرد! از سرکار مستقیم رفت پنل ها روگرفت و نصاب آورد و یکی رو نصب کردیم
تا فردا ان شالله بقیه ش.
سازمان یا خونه؟!
من واقعا تو خونه دارم یخ میزنم! :|
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۶:۲۳ مامان محمدمهدی
خدا شفای عاجل بده
خونه:)
پاسخ:
الهی آمین.
:))