ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3362.

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۷ ب.ظ

تصمیم گرفتم تا اربعین،

هر روز حداقل چهار رکعت نماز قضا بخونم!



+و ایضاً تصمیم پارسال ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۹ مهراد فروتن
تصمیم خیلی خیلی خوبیه، عملی و قشنگ و مفید و دوست داشتنی و کلا همه چی تموم. 
:)
پاسخ:
:)
بسیار ممنون :)
سلام
چه تصمیم خوبی
پاسخ:
سلام.
آرههه به نظرم خوبه. این روزهای بعد از عاشورا که میخوندم حس خوبی بهم میداد.
تصمیم گرفتم تا اربعین ادامه بدم ان شالله.
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۴ مامان محمدمهدی
مگه چقدر نماز قضا داری؟!!
پاسخ:
خیلی! خیلی خیلی!
الان هیجده نوزده ساله که به تکلیف رسیدم دیگه! تصور کن چقدر میشه!
وای چقدر این سوالت حسرت برانگیز بود برام.
خوش به حالت که اینقدر به نظرت عجیب اومد :(
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۵ دچــ ــــار
خدا به تصمیم های خیر کمک کنه انشالله
پاسخ:
الهی آمین. :)
ممنونم
سلام
چه تصمیم خوبی (((((((((:
کاش منم بتونم عملی کنم این تصمیم رو
کاش هر روز یه یاداوری بکنی من اوضاع حافظه م خیلی خرابه ):

پاسخ:
سلام.
من صبح که بیدار میشم قبل از هر کاری میخونم وگرنه بعد یادم میره
و اون زمان بچه ها هنوز قدری تو مود خواب شب گذشته ان و هنوز به پر و پام نپیچیدن میتونم چهار رکعت بخونم!
باشه یادآوری میکنم ولی میدونی که من فقط ظهرها و شب ها میام نت. :)