ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3363.

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

بعضی دعاها رو باید حفظ کرد.

همینطور که واستادین و قراره بیست دقیقه فرنی رو هم بزنین،

یا حتی وقتی که قراره لحاف بدوزین،

یا وقتی که دارین آب لیمو میگیرین،

یا قراره سبزی خرد کنین*

خب یه دعا و ذکر خوب هم همزمان بخونین.




+والا سخت ترین دعا برای حفظ کردن برای من تا الان زیارت عاشورا بوده!

جملاتش رو حفظم! اما ترتیبش! هروقت میخوام از حفظ بخونم قاطی میشه!

چرا واقعا؟! :|

+هیچی هم بلد نیستیم صلوات بفرستیم.

نذاریم اوقاتمون با درگیری ذهنی توأم بشه.

*معلومه این روزها کلا درگیر بودما! اینا کارهای این دو روزمه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۳)

والا من یادمه روزای آخری که مونده بود به مسابقات حفظ قرآن، یه شب تا صبح نزدیک شش هفت صفحه قرآن حفظ کردم و همشم واسه مسابقه یادم موند. حافظمم خیلی خوبه اما یه بار خواستم زیارت عاشورا رو حفظ کنم، یعنی فقط :|  مُردم باورت میشه؟! :| آخرشم نشد که نشد :/  به قول شما تک تک جملات رو حفظم اما از یک کنار نمیتونم بگم. کلا هرچیزی که مشابهات زیادی داشته باشه حفظش سخت تره، تو قرآن هم قسمتایی که واسه حفظ سخته اصولا جاهاییه که شبیه همه مثل آخر آیات. زیارت عاشورام که کلا فرازاش همه جفت هم، یهو ازین فراز مشابه میره به اون یکی که قبلا بود و باز میاد به اون یکی تر و .. :| منکه نتونستم. البته زیادم تلاش نکردم اما خب از بقیه هم شنیدم خیلی سخت بوده حفظش..
پاسخ:
آره دقیقا. چون خیلی شبیه به همه.
و بیشتر تکرار مکرراته جملاتش.
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۶:۳۷ مامان محمدمهدی
دقیقا:)))
منم نسبت به زیارت عاشورا همینطورم شاید چون علی الظاهر جملات شبیه به همن اکثرا
من وقتاییکه رو تردمیلم حس صلوات و ذکر میگیردم و بقیه مواقع یادم میره
ممنون از یادآوریت بهرحال :)
پاسخ:
خب همونم خوبه دیگه! همون موقع هایی که فعالیت جسمی بدون فکر میکنیم :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۷:۵۳ دچــ ــــار
ایده خیلی خوبیه
حتی میشه در حین این کارها فکر مشغول باشه به ذکر ! فلسفی شد:)
پاسخ:
آره دقیقا. تمرین میخواد! :)
ولی کم کم آدم که هی تکرار کنه میرسه به جایی که وقتی مشغول یه کاری هستی و ذهنت مشغول ذکر نیست انگار یه چیزی کمه!