ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3364.

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بعد از یک سنی، (به نظر من بیست سالگی*)

دیگه آدم متوجه تغییراتش در گذر عمر نمیشه.

اصلا متوجه نمیشی که بیست سالگیت شد بیست و هفت و هشت!

تنها چیزی که بهت یادآوری میکنه که عمرت داره میگذره

دیدن بچه هاییه که هر روز بزرگتر میشن..

و نه حتی دیدن موهای سفیدت!



*نمیدونم به زمان ازدواج مربوطه یا نه،

اما به نظر من از بیست به بعد دیگه آدم تغییر مشهودی در شخصیتش ایجاد نمیشه.

هر تغییر خلقی هم که بکنه، بازم انگار همون آدم بیست ساله ست که الان تغییر کرده!

نمیدونم چقدر منظورمو رسوندم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۶:۳۳ مامان محمدمهدی
شاید برای هرکسی یه سنی اینطوری باشه
و اگه منظورتو درست متوجه شده باشم؛ بنظرم که آدم بعد از بچه دار شدن خیلی راحت متوجه تغییراتش در گذر زمان میشه.کامل و محسوس تغییرات اخلاقی و حسی و رفتاریش رو میفهمه ولی شخصیتو موافقم تقریبا ثابت میمونه از یه سنی 
پاسخ:
آره دقیقا منظورم تغییر شخصیت بود.
انگار بن مایه ی شخصیتمون از یه سنی دیگه ثابته حالا تغییراتی که خودمون با تمرین ایجاد میکنیم یه چیزه اما شخصیتمون همونه! من همون لوسی میِ بیست سالگیم هستم.
حالا یه ذره بالا یه ذره پایین!
اما قطعا لوسی میِ پانزده سالگیم نیستم!
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۷:۲۵ نجمه خانم
ربطی به بچه نداشت 
تاریخ تولد مسخره از هر پتکی محکمتر گذر عمر رو تو مخت میکنه 
پیری همینه 

پاسخ:
نه منظورم شخصیت بود. انگار هیچ تغییری نمیکنیم!
کاملا موافقم
پاسخ:
:)
خو اونم موافقم
میدونی 
الکی نیس میگن سن پایین ازدواج کنید 
چون تو مختون و ذاتتون اخلاقیات حک نشده باشه
بشه عوضش کرد
پاسخ:
آره درست میگن.