ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3365.

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دیشب چنان سرمایی در وجود من رخنه کرده بود

که من سه تا لحاف درست درمون رو خودم انداخته بودم،

و به مستر میگفتم باور کن بلایی نازل شده بر من!

امروز هم از صبح رفتیم خونه مادرشوهر که گرم بشیم!

:|




+این در شرایطیه که مستر و بچه ها با یک لایه پتو خیلی راحت خوابیدن!

ولی من یخخخخخخخخخ زدم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۷)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۴ تنها دلشکسته

سلام

منم به شدت سرمایی ام... به شدت ها.... :((

شدیدا درکت میکنم :))

پاسخ:
سلام.
خب خیلی جالبه! من تو تابستون به شددددددت گرمایی ام تا جایی که بعضی روزها میشه من روزی دوبار دوش میگیرم! البته هربار دو سه دقیقه ای!
و تو زمستون اینطور! :|
۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۵:۵۳ کوثر متقی
از بس تو خونه زحمت میکشی 

+خدا قوت
پاسخ:
خخخخ!
آره والا!
اتفاقا یکی از دلایل یخ زدگیم سبزها هم بود.
کلا شستن سبزی باعث یخ زدن آدم میشه! دقت کردی؟ :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۱ مامان محمدمهدی
مگه گرم نشد خونه تون بعد اقدامات همسرتون؟
سرما نخورده باشی خوبه
پاسخ:
نه! البته که مستر میگفت گرمه اما برای من زمهریر بود!
تو پذیرایی ما چهار تا شوفاز میخوره، دوتاشو نصب کرد دوتاش موند!
بس که کند بود این بابا.
بالاخره امروز صبح کارش تموم شد.
۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۷ مردی بنام شقایق ...
علیکم بالبخاری... :)
پاسخ:
الان خوب شده دیگه.
شوفاژهامون راه افتاده الحمدلله.
الهی که تو زمستون هم دووم بیاریم!
دخترم
یه پتو زیرت بنداز
روی تشکت یه دونه پتو بنداز 
اینقدر فوق العاده و استثنایی و عجیییب اثر میکنه که بیا و ببین
من خودم یکی از سرمایی ترین موجوداتیم که میتونی بشناسی 
این کار رو انجام دادم اصلا استرسم از بین رفت در مورد سرما 
پاسخ:
:)
با سپاس از شما :)
اتفاقا منم تو تابستون شدید گرمایی ام
پاسخ:
آرههه منم.
تابستون شدید گرمایی زمستون شدید سرمایی! چرا؟!
نمدونم
اگه فهمیدی به منم بگو 
امشب رو تشکت یه پتو بنداز روش بخواب ببینم برات اثر می کنه یا نه؟ خوب؟
پاسخ:
خب الان که خونه مون گرم شده اما تصوری که دارم اینه که آره به شدت گرمازاست این حرکت!
شاید هم امتحان کردم. باشه.