ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3366.

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

امروز خونه مادرشوهر اوضاع خیلی خوب بود!

مستر میگه این همون دوری و دوستی ایه که همه میگن!

:دی



+البته خدایی من هیچوقت با کینه و دلخوری خونه شون نرفتم

و هر وقت رفتم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده رفتم!

اما خب.. حرفهای امروز رو شنیدن برام خیلی راحت تر و بی غرض تر به حساب میومد تا قبل!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۴)

خدا رو شکر
ان شاالله دائما اوضاع از قبل بهتر بشه
پاسخ:
قربونت.
فکر نکنم از اینی که هستیم بهتر بشیم! خخخخ!
من خودم باید دیدگاهمو عوض کنم.
اونا که عوض نمیشن من باید در جهت مثبت عوض بشم.
۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۰ مامان محمدمهدی
خب الهی شکر:)
پاسخ:
:))
خدا رو شکر :)
ایشالا همیشه تو "دوری و دوستی" بمونین :)
پاسخ:
ههه هه!
ممنونم
خدا رو شکر
یادت هست که بهت میگفتم از اون خونه بری، خیلییییی از مشکلات حل میشه؟؟
پاسخ:
الحمدلله.
البته مشکلات فعلا که حل نشدن! ولی خب از حالت تلنبار شدن و افزایش تصاعدی خارج شدن!