ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3367.

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ

امروز اولین آب بازی مشترک بچه ها تو خونه جدید بود.

:)



+فکرمیکنم باید تعداد آب بازی های ممکن رو برای بچه ها افزایش بدم.

هم لذت ببرن، هم انرژیشون تخلیه بشه و هم از فوایدش بهره مند شن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۵)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ خانم لبخند :)
من همیشه با خودم فکر میکنم این نوشته های لحظه ایِ شما، وقتی پسراتون بزرگ شن چقد واسشون خوندنی میشه! خیلی خوبه ثبت خاطرات این شکلی هرچند کم و کوچیک :)
پاسخ:
آره برای خودم هم لذت بخشه.
البته بعضی وقتها یه جوری می نویسم که خیلی لو نره قضیه چی بوده!
بعد که یه مدت میگذره خودمم یادم میره قضیه دقیقا چی بود! :))
۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۹ مردی بنام شقایق ...
اوفففف!

بچه هارو بزور باید بفرستیم حموم 
بعدم بزور باید بیارمشون بیرون!


ولی در مقایسه با خودم خیلی عقبن!
ما خونه پدربزرگم یه حوض داشت اندازه استخر! (دو در سه متر با عمق یک متر)
نصف تابستون ما تو اون میگذشت...
پاسخ:
عجب جالب! :)
واقعا آب بازی عالیه. من هفته ای دو بار رو تو برنامه مون حتما جا میدم!
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۸ مامان محمدمهدی
بشرط عدم اسراف:)
پاسخ:
بعله :)
یه چیزی بگم؟ بچه هات جیششون رو میگن؟ آخه من موندم چطور آب بازی میکنن 
مخصوصا کوچیکه
پاسخ:
:)))
با سپاس از نظافت و بهداشت شما :))
نه خب طبیعتا کوچیکه هنوز فقط 14 ماه سن داره و نمیگه.
در هر صورت چه بگن چه نگن بعد از آب بازی، حمام کردن واجبه! اونا هم غالبا تو حموم بازی میکنن.
البته اگه منظورت این بود! :)
تابلو بود وسواس دارم؟ 
هوم منم گفتم حتما تو حمومه 
بعد آب بازی اونا خودت هم حموم می کنی پس 
خخخ
پاسخ:
:))
آره یه جورایی.
البته نمیدونم اسمش وسواس هست یا نه!
نکته ی مهمیه دیگه!