ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3368.

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ

گاهی یهو رگ مهندسی من و مستر میگیره

و میریم تو کار تغییر لوازم خونه!

امروز یکی از اون روزها بود

که یه نجاری کوچولو انجام دادیم

در حقیقت یک پروژه ی آر اند دی بود، با بهره وری بالا!

:دی



+و خاطره ای ماندگار! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۲۱ مهراد فروتن
ایول چه باحال! 
خیلی از این کارها خوشم می یاد 
:)
پاسخ:
منم همینطور :)
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۷ مامان محمدمهدی
عه چقدر ما زن و شوهر با شما زن و شوهر با هم فرق داریم:)))))))
پاسخ:
این کامنتتو باور کنم یا قبلی رو؟! :دی