ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3369.

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

یه لیست خرید دارم،

که باید برای تامینش برم یکی از دوووووورترین پاساژهای شهر!

هر شب و روز دارم به اون روزی فکر میکنم که بریم اون پاساژه!

و به خریدهای مرتبط!

نمیدونم مستر کی بتونه منو ببره.



+معمولا اینطور وقتها یه مدت تب خرید منو میگیره

و از بس هی مستر نمیرسه بریم یا هی کار پیش میاد که کلا خرید از پاساژ رو بی خیال میشیم

و از همین مغازه های دور و اطراف دو سه تا از مهمترین اقلام لیست رو میخریم!

حالا ببینم اینبار چطور میشه!

+بعدا نوشت: کلا منتفی شد و نرفتیم!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۱ آبان ۹۵ ، ۰۸:۳۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

اوح اوح

اسم خرید میاد من کهیر میزنم اصن...
پاسخ:
:)
احتمالا این آلرژی بین مردها مشترکه! :)
۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۶ مامان محمدمهدی
هه تو هم مثل منی کهو ایضاً مسترت مثل مستر بنده:)
پاسخ:
:)
این کامنتو باور کنم یا بعدی رو؟! :دی