ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3373.

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ب.ظ

چگونه با نارگیل از مهمانان پذیرایی کنیم؟

این گونه!



+انقدر از دیدن این سینیم لذت بردددددم که اصلا نمیشد عکسشو نذارم! :دی

میدونم جوگیرانه ست میدونم!

ولی شما بگین خیلی خلاقانه بود! :))

تابلو شد چقدر خودمو بی هنر احساس میکنم؟! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۰)

خداییش خلاقانه اس خب :)
اونم آب نارگیلِ؟
پاسخ:
وای ممنونم:)
خودم که بی نهایت ذوق زدم! :دی
اره :)
میگن کلی هم خواص جات داره.

قالب های دایره ای رو با هسته گیر سیب زدید؟یا با قالبهای فلزی معمولی؟




پاسخ:
با هسته گیر سیب :)
آفرین که سریع متوجه شدی :)
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۲ مامان محمدمهدی
چه خوب شده
واقعا خلاقانه بود
آفرین دختر خوب عکس گذاشتی
سینیت هم خوشگل بود:)
پاسخ:
:)
وای مرسی :)
اصلا فکر نمیکردم کسی خوشش بیاد کلی چاق شدم الان همه گفتین خوب بوده :)
خیلی عالیه
ایده ی باحالی بود
پاسخ:
وای ممنونم که نظر شما هم همینه :)
خودم که شیفته ش شدم! :))
۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۳ تنها دلشکسته

سلام

اوهوم :))

سینی و ظرف را بچسب :)) خیلی خوگشلن :)) نقره است؟ یا آب نقره؟!

نارگیل و شکلش هم حرف نداشت... کلا نارگیل میوه سختی است:( برا آناناس چه ایده ای داری بانو جان؟!

پاسخ:
سلام.
قربونت قابل شما رو نداره!
نمیدونم والا! :))
ما هدیه گرفتیم اینا رو! نمیدونم چیه برامم مهم نبوده! :))
برای آناناس که همون حلقوی رو پیشنهاد میکنم! خخخخ! ولی خب از این برشها و برشهای قالبهای دیگه هم میشه استفاده کرد.
باید برم تو کارش! :دی
جالب بود،آفررین
پاسخ:
قربانت.:)
ببییییین
من نه نارگیل تا حالا خوردم نه آناناس 
خو نمدونم چطور باید انتخابش کرد 
خوشگل بود خدایی ها یاد نقل های مغزدار افتادم 
نارگیلو چجوری پوست می گیرن اونوقت؟
پاسخ:
خدایی کم پیش میاد آدم همچین میوه هایی بخره.
من و مستر هم تو این مدت شش سال زندگی زیر یک سقف شاید رو همدیگه چهار پنج بار بیشتر از این دو تا میوه نخریدیم.
نارگیل رو باید اول از یه محل مخصوصی که داره سوراخ کنی آبش خارج بشه،
بعدم به نظرم با چکش بیفتی به جونش که پوستش بشکنه!
آناناس رو هم که پوستشو با چاقو می کنن.
مرسی از تمجیدت :)
عه
با این نت خراب واقعا انصافه دوباره بنویسم؟
میگم من تا حالا نه نارگیل خوردم نه آناناس نمدونم چطوری باید انتخابشون کرد خوب و غیر خوبشو نمیشناسم
بعد این ها رو چجوری پوست می گیرن اون وقت؟


ولی خیلی خوشگل بود یاد نقل های مغزدار افتادم

پاسخ:
نه انصاف نیست چون یه بار دیگه هم اومد کامنتت.
چرا نوشتی به نظرت؟ الان خودت اگه با چکش افتادی به جوتش پس چطور اونقدر منظم تونستی باهسته گیر درستشون کنی؟
O___o
هم اول مگه خردشون نکردی؟
پاسخ:
چون این دفعه موقع شکستنش من نبودم و مستر و پسرک با هم کار رو یکسره کردن و شک کردم که با چکش این کار رو کردن یا نه!
بعد اینکه نارگیل به هیچ وجه تمیز و درسته در نمیاد! (لااقل برای ما که تا به حال در نیومده!)
و دلیل اینکه من با هسته گیر این مدلیش کردم همین تمیز و درسته نبودنش بود دیگه!
دیدم تیکه هاش خیلی نامرتبه تصمیم گرفتم همه رو یه شکل کنم.کلی هم پرتی داشت که پرتهاشو خودمون خوردیم و هنوزم مونده!
پوستش خیلی سفته! یعنی همون چکش فقط جواب میده!
حالا یه بار بخر امتحان کن!
بابام یه بار نارگیل خریده بود با چکش شکستنش 
خوبه مطمئن شدم ملت هم با چکش کار می کنن
در ضمن از روز پنجشنبه هم یه ریز رو خط خرمالویم عین نارنگی میخورم یعنی چند تاچندتا 
آقاهه گفت هرمالو کرجه اصلا دهنمو زمخت نمیکنه خیلی رسیده است برا همین دیگه فوق العاده خوشم اومده ازشون 
از آناناس نگفتی 
چطور بفهمم رسیده است و سالمه؟ راسته مزه اش مثل خربزه است؟
پاسخ:
آره دیگه ما هم جز چکش چیزی نداشتیم :))
وااااااااااای خرمالووووووو! من عاااااااااشق خرمالو ام! عاشقِ عاشقِ عاشق! در این حد!
خوش به حالتون :)
نمیدونم والا! البته آناناس اگر نرسیده باشه به طرقی میشه گذاشت که برسه.
مزه ش مثل کمپوت آناناسه دقیقا! فقط شیرینیش کمتره چون توش شکر ریختن دیگه.