ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3374.

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

آقا من یهو یه ایده ی فرهنگی به ذهنم رسیده!

و اساسی جوگیر شده ام!

اساسی هاااا!

میخوام برم تو کار خدمت فرهنگی به خلق الله!



+دعام کنین!

به زودی همکار هم می پذیرم! :)

البته فقط از بین اونهایی که دعام کردن! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۱)

دعا میکنم:/
پاسخ:
ممنونم اما این علامت ":/" که نشون نمیده واقعا دعا کنین! :(
3374 ?!
ینی نوشته سه هزارو سیصد و هفتاد و چهارم؟
پاسخ:
بعله دقیقا! :)


+واااای خدا الان فهمیدم چه همه س! دستم درست! :|
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۲ خانم لبخند
خب آدم کنجکاو میشه آخه :/
باشد دعا میکنیم :)
پاسخ:
خب میام میگم!
خیلی زود!
مرسی. شما رفتی تو گزینه های همکاری! خخخخ!
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

پولم توش هس؟!
:)
پاسخ:
سلام. نه هیچی‌، هیچیِ هیچی!
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۷:۴۳ مهراد فروتن
چه کار؟
پاسخ:
میام میگم. یه چیزی برای ارایه و نمایش ایجاد کنم همین جا اعلام عمومی میکنم.
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۰ روشــنا ...
کار فرهنگی انگیزه ی خیلی خیلی خیلی فراوان و هدف خیلی خیلی خیلی والا میخواد!
والا انقدر سنگ توی این راه هست که حساب نداره!!

دعا میکنم موفق بشی دوست عزیز
پاسخ:
آرههه ولی خب کار من خیلی خاص نیست!
حالا بذار به یه جا برسه میام همه رو خبر میکنم! :)
ممنونم ازت.
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۱ مامان محمدمهدی
من میدونم
تو موفق میشی
دعا همنمیکنم
چون بیکار نیستم:))))
.....
شوخی کردم
دعات میکنم
ان شاءالله که اجرایی شه ایده ت
خدا هم خیرت بده که میخوای کار فرهنگی کنی
پاسخ:
:)))
ممنون عزیزم.
حالا همچین کار خاصی هم نیستا! یه جوری جو دادم همه فکر کردن چه خبرهههه! :))
دعا که می کنیم ولی حالا بگو چی هست؟؟
پاسخ:
خب الان چیزی ندارم که نشون بدم!
فقط یک ایده ست.
یه کم بگذره به یه جایی برسونمش همه رو خبر میکنم.
هرچند میدونم اون موقع همه تون میگین چه لوس! همین بود؟! :))
ولی نیت من الهیه! خخخخ!
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مهراد فروتن
منتظرم...
پاسخ:
:))
باشه مرسی بابت پیگیر بودنتون.
موفق باشی رفیق جونم ❤❤
پاسخ:
قربانت. :)
۱۸ آبان ۹۶ ، ۲۳:۵۷ دانلود فیلم جدید
عالی
پاسخ:
:)