ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

3376.

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

وقتی می بینم که کسی همسرش رو "رفیق جان" صدا میکنه،

و من میییییرممممم تو فکر!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۳۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

کاملا اشتباهه
هیچ وقت همسر رفیق نمیشه!


همسر باید همسر باشه و رفیق رفیق.
این اولین نکته ای بود که استادم بهم گفتن بعد ازدواج ولی من با یه سال تاخیر فهمیدم!!

پاسخ:
سلام.
کاش بیشتر توضیح میدادین. خیلی دوست دارم توضیحاتتون رو بخونم.
بعد اون یه سال تاخیر رو یه جوری نوشتین انگار که اشتباه بزرگی کردین! چرا؟
من که خیلی غبطه خوردم!
به نظرم این لفظ خیلی صمیمانه و دلچسبه برای دو همسر.
قبلا هم از همسرش شنیده بودم که به او گفت رفیق..
جالبه هردو نسبت به هم چنین حسی دارن.
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۲ خانم لبخند
به نظر منکه بد نیست. 
لطف دوست داشتنی هست :)
پاسخ:
:)
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۴ خانم لبخند
منظورم لفظ بود:/
نمیدونم چرا نوشتم لطف!
پاسخ:
گرفتم! :)
تو یه کتابی -اگه اشتباه نکنم سر دلبران- میگفت زن و شوهر باید یه فاصله ای را از هم حفظ کنند تا نسیم مودت و رحمت بتونه از بینشون عبور کنه :دی 
یعنی بهتره زیاد قاطی نشن
حالا نمیدونم رفیق بودن و صدا کردن منافاتی داره یا نه
و این که فقط در کلامه یا حس قلبی پشتش هست :)
پاسخ:
نمیدونم. من نمیدونم روابط اونها دقیقا چقدر قاطی رفاقته اما میدونم خیلی همو دوست دارن و با هم خوشبختن.
چی بگم والا!
این که همسران مثل دو دوست صمیمی باشند خیلی خوبه.ولی این که در لفظ هم همدیگه رو این طوری صدا کنند به نظرم زیاد جالب نیست.
پاسخ:
مدام که همدیگه رو اینطور صدا نمیکنن!
چی بگم والا!
خوب تو شروع کن!!
زندایی من داییمو دوسی صدا میکنه!!!
داییمم بهش میگه مریم!!
ولی قشنگ معلومه وقتی کلمه دوسی رو میشنوه خیلی نرم میشه!! :)
پاسخ:
من با لفظ کاری ندارم! هر زن و شوهری مجازن هرطور دوست دارن همو صدا کنن.
و طبیعتا من و مستر هم مدلهای خاصی از خطابت رو داریم.
چیزی که اینجا مد نظرم بود بار معناییِ این کلمه ست!
رفیق حس خاصی به من میده!
نمیدونم! خودم گیج شدم الان!
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۵ مامان محمدمهدی
چه عبارت زشتی در روابط زن و شوهری!
مگه همسرا واسه هم رفیق میشن؟!!
حالا شما فکر رفتن ناشی از چی بود؟: تعجب؟غبطه؟حسادت؟ ها چی چی؟:))
پاسخ:
چراااااااااااا؟؟؟!
من نمیدونم میشن یا نه! اینا که شدن! خخخخ!
هیچکدوم! فکر کردم به اینکه مستر چقدر رفیق منه، (البته حسم از این بابت بود که دوست داشتم که باشه! حالا نمیدونم غبطه ست یا نه!)
و علاوه بر مستر، فکر کردم تو این دنیا چند تا رفیق دارم!
با بار معنایی ای که به من القا میکنه البته.
که با این بار معنایی، احساس کردم تقریبا رفیق دنیوی ندارم! :|
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۳ مامان محمدمهدی
توضیحش سخته خب:یعنی بنظرم روابط بین زن و شوهرها (اونایی که با هم خوبن) خیلی فراتر از روابط دوستیه و کلا کلمه رفیق هم برای دوستی ها از نوع خاص خودش باید باشه.زن و شوهری که با هم خیلی خوبن جور دیگه ای که خاص زن و شوهریه باید همو خطاب کنن نه از نوع کلماتی که برای دو دوست از نوع خاصش بکار میره مخصوصا در دوستیهای اقایون با هم .و بعدش هم زشتیش رو به این خاطر گفتم که در نزد اشخاص دیگه از جمله شما بکار بردن....
نمیدونم دیگه گرفتی چی میخوام بگم یا نه
مسلما مستر شما رفیق تر از رفیقه با شما بنحوی که دیگه روش نمیشه اسم رفیق گذاشت و نباید هم گذاشت چون قداست این نوع رابطه ها بهم میخوره اگه اینطوری بهش نگاه کنیم
اوف چه فلسفی:)
پاسخ:
خب به نظرم قدری سخت گرفتی!
آره خب اگر بخوایم اینطوری نگاه کنیم میشه بگیم که رفیق کلا یک کلمه ی سوسیالیستیه و اصلا از لغات قبیحه محسوب میشه! خخخخخ!
آره حرفهاتو قبول دارم.
اما حسی که به من داد به کاربردنش حس خوبی بود. حس نزدیکی دو همسر بود.
ولی میدونم همیشه استفاده نیمشه بینشون!
برعکس نظرات دوستان منم خیلی از این حرف خوشم اومد (:
نمیدونم چرا میگن نباید با همسر رفیق بود اما به نظر من خیلی ایده آله این رفیق بودن.
لفظ رفیق برای من یادآوره بهترین دوست هامه ...
پاسخ:
آره منم. خب خوبه یکی درک کرد منو :)